رئیس دپارتمان فوتبال ساحلی کشورمان گفت: شاید مسئولان وزارت ورزش و جوانان به دلیل مشغله کاری نتوانستند برای استقبال از بازیکنان تیم ملی فوتبال ساحلی به فرودگاه بیایند.

شهریاری:شاید مسئولان وزرت ورزش به دلیل مشغله کاری فراوان به فرودگاه نیامدند
به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پریا شهریاری پس از بازگشت تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان از مسابقات جام جهانی باهاما اظهار داشت: خوشبختانه در این چند سال اخیر مقام های خوبی را در میادین بین المللی کسب کرده ایم و تنها جای مقام جهانی را در ویترین افتخارات ساحلی بازان کم داشتیم که خدا را شکر بچه ها توانستند با شایستگی تمام مدال برنز جهان را کسب کنند. مهم تر از همه کسب 3 مقام انفرادی برای بازیکنان کشورمان بود که این موضوع باعث شد تا عیار خودمان را به دیگر تیم ها نشان دهیم.
 
وی درباره مشکلات مالی بازیکنان تیم ملی فوتبال ساحلی پیش از اعزام گفت: خوشبختانه حمایت های خوبی از طرف فدراسیون فوتبال و اصحاب رسانه از تیم ملی فوتبال ساحلی صورت گرفته است و جا دارد از تاج به دلیل حمایت های خوبی که از برنامه های ما به عمل آورد، تشکر و قدردانی را داشته باشم. زیرا اگر این حمایت ها نبود ما نمی توانستیم چنین مقامی را کسب کنیم. البته زحمات کادر فنی و خود بازیکنان را که با غیرت فراوان در مسابقات حضور پیدا کردند و این مدال با ارزش را کسب کردند نباید نادیده گرفته شود.
 
شهریاری درباره نبود شخصی از وزارت ورزش و جوانان برای استقبال از تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: با توجه به اینکه کسب رتبه سومی جهان یک مقام ارزشمند برای ورزش کشورمان تلقی می شود همین که تاج و ساکت در اینجا حضور دارند باعث دلگرمی بازیکنان محسوب می شد. شاید مسئولان وزارت ورزش و جوانان به دلیل مشغله کاری نتوانستند برای استقبال از بازیکنان تیم ملی فوتبال ساحلی به فرودگاه بیایند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار