مهاجم تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان گفت: با بدشانسی به تیم تاهیتی باختیم و به کمترین حق خود در جام جهانی 2017 رسیدیم.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد احمدزاده ملی‌پوش فوتبال ساحلی ایران بعد از ورود به کشورمان اظهار داشت: موفقیت بزرگ فوتبال ساحلی را به همه مردم ایران تبریک می‌گویم. در این دوره هدف ما قهرمانی بود، اما متاسفانه این امر محقق نشد اما باز هم خدا را شکر می‌کنیم که به مقام سوم جهان دست پیدا کردیم و تاریخ‌ساز شدیم. تلاش مان بر این است تا این روند رو به رشد را ادامه دهیم و در دوره بعد به عنوان قهرمانی برسیم.  
 
وی در باره مشکلاتی که پیش از این مطرح شده بود، گفت: تیمی که نتیجه می‌گیرد حتما شرایط خوبی داشته است، مشکلات در همه تیم‌ها وجود دارد، اما خوشبختانه ما توانستیم به عنوان سومی جهان برسیم، حق مان صعود به فینال بود اما با بدشانسی به تاهیتی باختیم.  
 
احمدزاده درباره انتخابش به عنوان بهترین بازیکن از جام جهانی، بیان کرد: مدیون همه بازیکنان هستم، کل تیم زحمت کشیدند تا بتوانند توپ طلا و نشان برنز را کسب کنند و این عنوان را به همه تقدیم می‌کنم.
 
ملی‌پوش فوتبال ساحلی در پایان درباره از دست دادن ضربه پنالتی در بازی مقابل تاهیتی خاطرنشان کرد: در فوتبال ساحلی و حتی فوتبال و فوتسال از دست رفتن ضربه پنالتی امری طبیعی است و چنین مسائلی پیش می آید، ما چند بازی بردیم و یک بازی هم باختیم.  
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار