نفتالی بنت از رژیم‌صهیونیستی خواست چشم‌اندازی را برای منطقه ارائه دهد که "راه‌حل تشکیل دو دولت" در آن نباشد.

وزیر آموزش رژیم‌صهیونیستی: اسرائیل باید چشم‌اندازی را برای منطقه تعیین کند که
به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از آروتز‌شوا، «نفتالی بنت» وزیر آموزش رژیم‌صهیونیستی شنبه شب از مقامات این رژیم خواست چشم‌انداز جدیدی را برای منطقه ارائه دهند که «راه حل دو دولتی» جایی در آن نداشته باشد.

بنت این اظهارات را یک روز پس از اینکه «هربرت ریموند مک‌مستر» مشاور امنیت ملی آمریکا اعلام کرد دونالد ترامپ در سفرش به سرزمین‌های اشغالی خواستار «حفظ کرامت و خودمختاری فلسطینی‌ها» خواهد شد، بیان کرد. با توجه به سخن مک‌مستر رئیس‌جمهور آمریکا نیز از راه‌حل دو دولتی در سرزمین‌های اشغالی حمایت می‌کند.

بنت شنبه شب اعلام کرد: «ما دیگر نمی‌توانیم با سیاست گذشته پیش برویم. اسرائیل باید چشم‌اندازش را خودش ارائه دهد. در غیر این صورت سرنوشتش از سوی دیگران تعیین می‌شود. توافق برای تأسیس دو دولت مستقل، تحریم، تروریسم و تهدیدات زیادی را به همراه داشت؛ در نتیجه اکنون زمان آن رسیده که این توافق لغو شود».

بنت در ادامه گفت: «در حال حاضر، دو راه پیش روی ما است: یا سیاست شکست‌خورده قبلی که به خونریزی و زوال سیاسی منجر شده است را دنبال کنیم و یا اینکه به جای دنبال کردن این سیاست، خودمان چشم‌انداز منطقه را تعیین کنیم و با جلوگیری از تشکیل یک دولت فلسطینی دیگر در کنار دولت مستقر در غزه، آینده خود را به دست بگیریم».

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار