مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان بیان داشت: جمعیت هلال احمر به عنوان یک نهاد بشر دوستانه همواره نقشی محوری در فعالیت‌های اجتماعی داشته است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،علی خدادادی ،مدیرعامل جمعیت هلال احمرخوزستان گفت: در چارچوب طرح نوید سلامت ۱۵ میلیارد ریال کمک هزینه درمان به بیماران سرطانی و صعب‌العلاج پرداخت شد.

خدادادی بیان داشت: این نقشی محوری در فعالیت‌های اجتماعی از طریق برقراری تعاملات سازنده با نهادهای مرتبط، ایجاد بستر مناسب برای مشارکت‌های مردمی، جذب کمک‌های خیرین با سازماندهی و هدایت خدمات داوطلبان در جهت رفع نیازهای آسیب‌پذیرترین اقشار جامعه است.

وی افزود: طرح نوید سلامتی به منظور جبران هزینه های درمانی بیماران سرطانی و صعب العلاج به کار می رود که توانایی پرداخت هزینه های سنگین و کمرشکن بیماری سرطان را ندارند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان بیان کرد: در چارچوب طرح نوید سلامت 15 میلیارد کمک هزینه درمان به بیماران سرطانی و صعب‌العلاج پرداخت شد.

وی گفت: با بهره‌گیری از شبکه ارتباطی و حمایتی مردمی در جهت حفظ کرامت انسانی اقدام به ارائه خدمات ماندگار، زود بازده و اثربخش در عرصه سلامت در میان اقشار آسیب پذیر جامعه می‌کند.

خدادادی عنوان کرد: تمامی بیماران و نیازمندانی که در راستای اهداف و ماموریت‌های جمعیت هلال احمر نیازمند حمایت‌های مالی و بهره‌مندی از خدمات حمایتی هستند در جمعیت هدف قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.