ایلام؛

نصب تبلیغات کاندیداها بر روی علائم راهنمایی و رانندگی و وسایل نقلیه ممنوع

نصب اعلامیه، عکس، پوستر، هر گونه آگهی تبلیغاتی توسط ستاد های انتخاباتی بر روی علائم راهنمایی و رانندگی، تابلوی بیمارستان ها، تابلوی مدارس و وسایل نقلیه ممنوع است.

نصب تبلیغات کاندیداها بر روی علائم راهنمایی و رانندگی و وسایل نقلیه ممنوعبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام گفت: تابلوها و علائم عمودی حاشیه معابر برای راهنمایی و هدایت استفاده کنندگان از راه و به منظور تنظیم عبور و مرور نصب شده اند لذا الصاق هرگونه عکس و پوستر به گونه ای که باعث سردرگمی و اشکال در تصمیم گیری رانندگان شود، ممنوع و خلاف قانون است.  
 
محسن ناصری اظهارکرد: ماموران انتظامی در صورت مشاهده چنین مواردی متخلفان را جلب و به منظور تعقیب‌ قانونی به مقامات قضایی تحویل و طبق قانون شهرداری ها و بخشداری ها نیز باید نسبت به امحای چنین اوراق اقدام کنند.  
 
ناصری بیان کرد: نصب هرنوع علائم یا الصاق هرنوع نوشته، آگهی و تصاویر به بدنه خارجی وسایل نقلیه نیز تخلف محسوب می شود و برابر مقررات مرتکبین مبلغ 300 هزار ریال اعمال قانون خواهند شد.  
 
وی استفاده از بلندگوی منصوب بر روی وسایل نقلیه جهت تبلیغات نامزدهای انتخاباتی و تولید صدای ناهنجار و نامتعارف و بوق زدن های مکرر و غیر ضروری را به منزله ایجاد آلودگی صوتی دانست و افزود: ضمن صدور قبض جریمه 400 هزار ریالی برای متخلفین در صورتی که رفتار چنین افرادی دارای عنوان مجرمانه دیگری نیز باشد، وسایل نقلیه آنان توقیف و به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.
 
 
انتهای پیام/ د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.