کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: افتخار من خدمت به مردم ایران است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حسن روحانی صبح یکشنبه در جمع حامیان خود در خرم آباد طی سخنانی با بیان اینکه درود و سلام بر خطه لر نشین ایران اسلامی اظهار داشت: در دفعات گذشته خدمت مردم خرم آباد رسیده ام و شما را دیده ام اما امروز شور دیگری در شما می بینم.


وی با بیان اینکه شما آمده اید که بگوید می خواهید روحانی باز هم خدمتگذار شما باشد ادامه داد: افتخار من خدمت به مردم ایران و استان لرستان است. 

وی ادامه داد:ما راهی را انتخاب کرده ایم بنام اتحاد و وحدت ملت بزرگ ایران، ملت صددرصدی ایران و می خواهیم همه جناح ها، گروه ها، اصولگرا، اصلاح طلب، معتدل، اقوام، مذاهب، همه در کنار هم به عنوان ایران متحد باشیم.

ما نمی پذیریم که یک جناح منزوی باشد، نمی پذیریم که گروهی اقلیت بخواهد بر افکار اکثریت فشار بیاورد.

چهارسال پیش راه آرامش، ایستادگی دربرابر اختلافات، راه وحدت و همبستگی را انتخاب کردیم.

در فضای وحدت و آرامش، کشور را برای حرکت به سوی تعالی آماده كرديم.

امروز روز مشارکت عمومی مردم ایران است

حق بزرگ مردم، حق مشارکت و حضور پای صندوق آرا برای ساختن ایران سربلند و پرآوازه است

من از شما می پرسم، بازار در سال 91 آرامتر بود یا امروز؟

به عقب نگاه کنیم، آیا بسیاری از مجتمع های کشاورزی و صنعتی و دامپروری شما که سال 91 تعطیل بود، برخی از آنها امروز راه اندازی نشده است؟

امروز به برکت آسمان، لطف خدا، باران، تلاش و ایثار کشاورزان و برنامه هایی که برای آبیاری مدرن 12 هزار هکتاری در این استان اجرا شد، افتتاح و آبگیری شد.

از سیصد روستا گاز رسانی شده حال به هفتصد و بیست روستا گازرسانی شده رسیده ایم.وضعیت دارو و بیمه درمانی را توسعه دادیم و تا کنون سه سد در این سال‌ها ساخته شده است.

و تا رسیدن به نقطه مطلوب راه بسیاری در پیش داریم و برای رفع معضل بیماری قدم های جدی تری خواهیم برداشت.

بازهم کارخانه در لرستان راه اندازی می شود

رئیس جمهور با بیان اینکه باز هم کارخانه در لرستان راه اندازی می شود گفت: آیا گاز رسانی و آبرسانی بهتر نشده است؟

وی با تاکید بر اینکه تا رسیدن به نقطه مطلوب راه درازی در پیش داریم گفت: باید روستاهای زیادی آبرسانی شود و مردم بتوانند از بازارهای سلامت و درمان سراسر کشور استفاده کنند.

روحاین با بیان اینکه می خواهیم برای تحول و پیشرفت ایران اسلامی، آزادی جوانان، رفع معضل بیکاری قدم های جدی تری برداریم تصریح کرد: می گویند روز اول چرا پروژه ها را افتتاح نکردید و در ماههای آخر افتتاح کردید، من فکر می کنم این سوالات برای همه کودکان جامعه ما روشن است.

وی با بیان اینکه دو هدف بزرگ را با کمک مردم دنبال خواهیم کرد گفت: رفع فقر و محرومیت در ایران این دو هدف است.

رئیس جمهور با بیان اینکه می گویند چرا حقوق محرومین را پارسال تصمیم گرفتید که اضافه کنید و امسال برای مددجویان و بازنشستگان قدم برداشتید ادامه داد: باید پاسخ بدهم که ما در تحریم بودیم و بازار نفت ما را عربستان گرفته بود.

روحانی ادامه داد: چاههای نفت ما را قفل زده بودند، ناچار بودیم اول راه را باز کنیم تا بتوانیم نفت بیشتری تولید کنیم و امروز نفت ما بیشتر شده و تصمیم گرفته ایم پول را به محرومین بدهیم.

باید بتوانیم نفت بیشتری تولید کنیم و بفروشیم

امروز که پول نفت ما یک مقدار بیشتر شده، تصمیم گرفتیم این پول را به محرومان بدهیم

آنها می گویند تحریم ادامه می داشت و ادامه می یافت تا کاسبان تحریم جیبهاشان پرتر می شد

وی با بیان اینکه من مشکلات این کشور را می شناسم ادامه داد:باید قدرت مالی کشور بیشتر و بیشتر شود و اولین قدمی که برداشته می شود این است که زندگی محرومان بهبود یابد.

در سالهای فراوان، معضلات و پیچ و خم این کشور را دیده ام و می دانم چگونه باید در برابر آنها راه حل های عملی را پیش روی ملت بگذاریم.

ما در گندم خودکفا شدیم و در مسیر خودکفایی سایر محصولات حرکت می کنیم.

آزادی و پرنده آزادی را به پرواز درخواهیم آورد 

روحانی با اعلام این که اصلاحات و اعتدال منزوی نخواهد شد، ادامه داد: امروز می‌خواهیم بگوییم راه پیشرفت کشور را ادامه خواهیم داد، آزادی و پرنده آزادی را به پرواز در خواهیم آورد؛ مخالفان و منتقدان هم حق دارد با صدای بلند ندای خود را به گوش مردم برسانند.

وی تاکید کرد: همان‌طور که در شعار این انتخابات گفته‌ام، اولین کلام آزادی است، دومین کلام امنیت واقعی در جامعه، سومین کلام آرامش و کلام چهارم پیشرفت ایران عزیز است. 

جمعه سرنوشت‌ساز روحانی ادامه داد: روز جمعه روز سرنوشت ایران عزیز است، فکر نکنید برای 4 سال تصمیم می‌گیرید. آثار این چهار سال برای چهل سال در کشور باقی می‌ماند و بدانید باید همه پای صندوق آرا حضور پیدا کنند و اگر همه پای صندوق آرا برویم، گره‌های کشور گشوده خواهد شد.

وی افزود: ما راهمان را ادامه می‌دهیم، از دلواپسان هراس نداریم، ما با امید مسیرمان را طی خواهیم کرد، نخواهیم گذاشت فریبکاران سخن ناروا را در این جامعه در گوش مردم بخوانند و مردم بدانند که عده‌ای می‌خواهند با پمپاژ پول، مردم را بفریبند و قیمت اجناس را چند برابر کنند. 

یارانه ادامه می‌یابد 

روحانی با اعلام این که یارانه ادامه می‌یابد، افزود: پیام این دولت را به همه روستاییان برسانید: آن‌ها که می‌گویند اگر این دولت ادامه پیدا می‌کند یارانه‌ها قطع می‌شود دروغ می‌گویند، یارانه ادامه می‌یابد، ولی تنها یارانه کافی نیست و ما با توسعه بیمه درمانی برای مردم، با توسعه نظام اجتماعی برای مردم، با بالا بردن مستمری مددجویان، توسعه سبدهای کالای غذایی، افزایش حقوق بازنشستگان و کارمندان به مردم کمک می‌کنیم.

وی با تاکید بر این که با همه نهادهای انقلابی دوست هستیم، اما قیّم نمی‌خواهیم، افزود: در دولت دوازدهم دست‌به‌دست هم می‌دهیم و در برابر انحصارگران و اقتدارگرایان می‌ایستیم.کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: ما با نیروهای نظامی دوست هستیم و دستشان را می‌بوسیم، اما هر کس باید کار خودش را انجام بدهد و نظامی باید کار نظامی‌گری خودش را انجام بدهد.

جوانان ما شغل پایدار می‌خواهند

وی با بیان اینکه همه ما به فدای ایران و اسلام و راه مولایمان علی(ع) گفت: ما راهمان را ادامه می‌دهیم و از دلواپسان هراس نداریم و ما با امید مسیرمان را طی خواهیم کرد و نخواهیم گذاشت فریبکاران سخنان ناروا را در گوش مردم بخوانند.

رئیس‌جمهور ادامه داد: مردم عده‌ای می‌خواهند با پمپاژ پول در میان مردم چند صباحی مردم را بفریبند و اجناس را چند برابر کنند ما این راه را نمی‌خواهیم، جوانان ما شغل پایدار می‌خواهند.

حجت الاسلام روحانی با بیان اینکه جوان های ما شغل پایدار می خواهند، جوان های ما درآمد مکفی می خواهند و کشور ما نیاز به راه اندازی تولید دارد، تصریح کرد: لرستان باید مرکز کشاورزی و صنعت و معادن ایران باشد، در دولت دوازدهم باید همه معادن این استان شکوفا شود و از خام فروشی جلوگیری شود تا این استان شاهد تحول بزرگ باشد.

وی با اشاره به اینکه ما باید شرایط را برای کار، تولید، کشاورزی نوین، صادرات و گردشگری آماده کنیم، هر روستای شما می تواند در کنار کشاورزی و صنایع دستی با گردشگری و جذب گردشگران داخلی و خارجی متحول شود، ادامه داد: ما راه را برای توسعه گردشگری ایران آماده خواهیم کرد، پیام این دولت را به همه روستاییان برسانید، آنها که می گویند اگر این دولت ادامه پیدا کند یارانه ها قطع می شود دروغ می گویند؛ یارانه ادامه می یابد ولی تنها یارانه کافی نیست، ما با توسعه بیمه درمانی برای مردم، با توسعه نظام اجتماعی برای مردم و بالا بردن مستمری همه مددجویان و توسعه سبد های کالای غذایی با افزایش حقوق بازنشستگان و کارمندان کار می کنیم.

دست نظامیان را می بوسیم اما نظامیان کار نظامی را انجام بدهند

رئیس جمهور کشور با تاکید بر اینکه من با شما عهد می بندم در دولت دوازدهم شما با آزادی بیشتر مواجه خواهید شد، در دولت دوازدهم دست به دست هم می دهیم و در برابر انحصارگران و اقتدارگرایان بایستیم، با همه برادریم و با همه نهادهای انقلابی دوست هستیم، رفتار ما رفتار برادرانه است اما یک چیز می خواهیم، ما قیم نمی خواهیم، به شهدا، بسیج، سپاه و ارتش افتخار می کنیم ولی می گوییم هر کس کار خودش را انجام بدهد؛ دست نظامیان را می بوسیم اما نظامیان کار نظامی را انجام بدهند؛ دست همه ایثارگران را می بوسیم اما می گوییم هر چیز به جای خویش نیکوست.

حجت الاسلام روحانی با اشاره به اینکه روز جمعه ایران جدید را خواهیم ساخت، روز جمعه می گوییم بحران پرونده سازی پایان یافته است، روز جمعه با صدای بلند خواهیم گفت که تخریب و نابودی اخلاق پایان یافته است، روز جمعه پای صندوق آراء می رویم و زندگی آرام تر با آرامش بیشتر و با امنیت بیشتر را در ایران خواهیم ساخت، گفت: روز جمعه صبح تنها به سمت صندوق نروید، یک به اضافه یازده بروید، ما به سمت دولت دوازدهم می رویم، هر نفر دست یازده نفر دیگر را بگیرد و ۱۲ نفره پای صندوق بروید.

وی در ادامه با بیان شعارهایی از مردم خواست تا با او این شعارها را تکرار کنند، تبعیض هرگز، بیکاری هرگز، اعتیاد هرگز، فساد هرگز، زمین های نجومی هرگز، سوء استفاده از مقدسات دین هرگز و ویژه خواری هرگز از جمله این شعارها بود.

۱۲ نفره پای صندوق رای بروید

رئیس جمهور گفت: من با شما عهد می بندم در دولت دوازدهم با آزادی بیشتر مواجه خواهید شد، در دولت دوازدهم دست به دست هم می دهیم و در برابر انحصارگران و اقتدارگرایان بایستیم، با همه برادریم و با همه نهادهای انقلابی دوست هستیم، رفتار ما رفتار برادرانه است اما یک چیز می خواهیم، ما قیم نمی خواهیم، به شهدا، بسیج، سپاه و ارتش افتخار می کنیم ولی می گوییم هر کس کار خودش را انجام بدهد؛ دست نظامیان را می بوسیم اما نظامیان کار نظامی را انجام بدهند؛ دست همه ایثارگران را می بوسیم اما می گوییم هر چیز به جای خویش نیکوست.

حجت الاسلام روحانی با اشاره به اینکه روز جمعه ایران جدید را خواهیم ساخت، روز جمعه می گوییم بحران پرونده سازی پایان یافته است، روز جمعه با صدای بلند خواهیم گفت که تخریب و نابودی اخلاق پایان یافته است، روز جمعه پای صندوق آراء می رویم و زندگی آرام تر با آرامش بیشتر و با امنیت بیشتر را در ایران خواهیم ساخت، گفت: روز جمعه صبح تنها به سمت صندوق نروید، یک به اضافه یازده بروید، ما به سمت دولت دوازدهم می رویم، هر نفر دست یازده نفر دیگر را بگیرد و ۱۲ نفره پای صندوق بروید.

وی در ادامه با بیان شعارهایی از مردم خواست تا با او این شعارها را تکرار کنند، تبعیض هرگز، بیکاری هرگز، اعتیاد هرگز، فساد هرگز، زمین های نجومی هرگز، سوء استفاده از مقدسات دین هرگز و ویژه خواری هرگز از جمله این شعارها بود.

آقای روحانی پس از سخنرانی دربین مردم لرستان، لرستان را به مقصد اصفهان ترک کرد.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
تینار
۱۵:۱۶ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶
ما آزادی امریکایی نخوایم