شور و هیجان انتخاباتی موجود در فضای مجازی استان نویدبخش انتخاباتی پرشور است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛رئیس پلیس فتا سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه تخلفات انتخاباتی حوزه فضای مجازی استان محدود به انتخابات شوراها است گفت: شور و هیجان انتخاباتی موجود در فضای مجازی استان نویدبخش انتخاباتی پرشور است.
 
علی سرحدی افزود : خوشبختانه در زمینه فعالیت ستادهای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در حوزه فضای مجازی در سیستان و بلوچستان، با توجه به رویکرد خوبی که جناح‌های سیاسی و روسای ستادها دارند، تا این لحظه تنش خاصی ایجاد نشده است.
 
رئیس پلیس فتا استان سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به شور و هیجان انتخاباتی موجود در فضای مجازی، پیش‌بینی می‌شود حضور مردم استان در انتخابات پیش رو انتخاباتی پرشور باشد.
 
وی تخلفات انتخاباتی در فضای مجازی استان اشاره کرد و گفت: تخلفات این حوزه محدود بوده و مربوط به تبلیغات زودهنگام نامزدهای انتخابات شوراهای شهر و روستای استان است که این تخلفات پیش از این به مرجع قضائی ارجاع شده و دادستان محترم زاهدان دستورات لازم را در رابطه با پیگیری تخلفات به رده‌های مربوطه ارجاع داده و تذکرات لازم به نامزدها داده شده است.
 
سرحدی خاطرنشان کرد: توصیه ما به مدیران کانال‌ها و گروه‌ها و حامیان نامزدها که در فضای مجازی فعال هستند، این است که در راستای برگزاری انتخاباتی سالم، به دور از تنش و با مشارکت حداکثری از بارگذاری مطالب تخریبی در رابطه با نامزدهای انتخابات خودداری کنند.
 
رئیس پلیس فتا سیستان و بلوچستان تصریح کرد: همه مطالبی که در فضای مجازی در زمینه انتخابات در حال بارگذاری است توسط کارشناسان پلیس فتا رصد می‌شود و در صورت مشاهده تخلف، با ارجای آن به مرجع قضایی برخورد قانونی لازم با متخلفان صورت می‌گیرد.
 
انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار