به شخصه رادیو برایم نوستالژیک است و من این رسانه را خیلی دوست دارم.

رادیو بهترین رسانه استبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه رادیویی ایران؛ اکبر عبدی در برنامه «راه شب» گفت: همه ما بچه های جنوب شهر  قبل از اینکه بابایمان در کودکی برایمان تلویزیون بخرد ، با رادیو مونس شده‌ایم. به طوری که  گوش کن رادیو محسوب می شویم. اتفاقا من برنامه «راه شب» را حتی قبل از انقلاب گوش می‌کردم. تا همین الان  که یه وقت هایی برای دید و بازدید آشنایان در جاده، رانندگی می کنم، شنونده رادیو هستم.

عبدی در گفتگو با عباس سنجری گزارشگر این شبکه رادیویی که  برای گفتگو میهمان  خانه‌اش شده بود، گفت: من همیشه عادت دارم پشت تلفن یا در گفتگو با  رادیو چون مخاطب ما را نمی‌بیند، دقیقا توضیح بدهم که در چه موقعیتی قرار گرفته‌ام و ساعت چند است؟ آقای سنجری لطف کرده،  زحمت کشیده آمده منزل ما میدان ونک. ما الان میدان ونک، خیابان شیرازی جنوبی هستیم و از آپارتمانم داریم با شما  صحبت می کنیم.

اکبر عبدی تصریح کرد: من معمولا کم حرف می‌زنم  و برای کم حرف زدنم، دلیل دارم؛ چون آدمی که زیاد حرف می‌زند به نظرم خوب نیست. آدمی باید زیاد گوش بدهد. به قول این ضرب المثل «کم گوی و گزیده گوی چون در». ولی زمان هایی ایجاب می کند که او یکسری اطلاعاتی  را درباره خودش، درباره سلامتی اش  به مردم بدهد. همین چند وقت پیش بود که شایعه کردند اکبر عبدی مرده است. من دعوت شبکه سه  و  دو را پذیرفتم به این دلیل  که آشنایان و فامیل من را ببینند  و بفهمند که طبق آن  شایعه هنوز نمرده ام  و من سلامتم .
 
وی درباره جایگاه رادیو در زندگی‌اش گفت: به شخصه رادیو برایم نوستالژیک است و من این رسانه را خیلی دوست دارم. رادیو بهترین رسانه است. من و دوستان هم صنفم در ماشین رادیو گوش می کنیم. برادر خانم های من کارآگاه لوازم خانگی  دارند  و  بیست و چهار ساعته  توی مغازه رادیو گوش می کنند.
 
او ادامه داد: معتقدم همه جوره برنامه های رادیو کامل‌تر از دیگر رسانه هاست و  هر کس بنا به سلایقش می تواند شبکه ای را بشنود ؛ چون تنوع برنامه‌ها و  ایستگاه های رادیویی زیاد است و مردم با شنیدن رادیو می‌توانند با مخاطبان این رسانه نیز ارتباط برقرار کنند و شنونده دیدگاه‌های او هم باشند.

این بازیگر پیشکسوت ادامه داد : «راه شب» جزو برنامه هایی است که 50 سال سابقه دارد و من یکی از مشتریان پر و پا قرصش بوده و هستم. جا دارد به همه عزیزانی که تا الان برای این برنامه زحمت کشیدند و از این به بعد زحمت خواهند  کشید،  خسته نباشید بگویم.
 
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار