مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: نفرات برتر مسابقات قرآن ورزشکاران وجوانان استان معرفی شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ؛ مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: مسابقات قرآنی ورزشکاران، کارکنان و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد. 

علوی افزود: سومین دوره مسابقات قرآنی ورزش و جوانان استان در سالن آمفی تئاتر اداره کل ورزش و جوانان استان با حضور 60 قاری ورزشکار از شهرهای استان در رشته های قرائت، ترتیل، حفظ ده جزء، تفسیر موضوعی و حفظ احادیث موضوعی در دو بخش بانوان و آقایان برگزارشد.

وی ادامه داد: در پایان این مسابقات در بخش جوانان سجاد عسگری مقدم در رشته تفسیر موضوعی، مرضیه اکبری جدول قدم در رشته تفسیر موضوعی، حافظ علی‌نژاد در رشته حفظ احادیث موضوعی، آزاده رحیمی در رشته حفظ احادیث موضوعی، طاها دارآفرین در رشته ترتیل، پریسا دیورخش در رشته ترتیل، سامر سبحانی نسب در رشته حفظ ۱۰ جزء و فرشته حیدری در رشته حفظ ۱۰ جزء رتبه اول را کسب کردند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: در بخش کارکنان نوید محمدی در رشته تفسیر موضوعی، سیدرسول گوهری در رشته حفظ احادیث موضوعی و سعادت ایرج‌زاده در رشته ترتیل رتبه اول را از آن خود کردند.

علوی افزود: در بخش بزرگسالان (ورزشکاران) گودرز خلفی در رشته ترتیل، معصومه کهزادی در رشته ترتیل، حامد نجاتی در رشته تحقیق و معصومه دادار در رشته تحقیق بر سکوی نخست ایستادند.

وی ادامه داد: در بخش شکوفه‌ها مهدی ایرج زاده در رشته حفظ یک جزء، مریم کهزادی در رشته حفظ یک جزء و زینب درخشنده در رشته تحقیق رتبه اول را کسب کردند.

نفرات برتر به مسابقات کشوری راه خواهند یافت.


انتهای پیام/ش


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.