طرح تشدید نظارت ویژه نمایندگی های توزیع نهاده های شیمیایی گیلان اجرا شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گیلان با اعلام این خبر گفت: همزمان با آغاز کار کشاورزی در استان گیلان طرح نظارتی ویژه تعاونی های روستایی و عاملان توزیع کود شیمیایی در دستور کار مشترک تعزیرات حکومتی، جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت قرار گرفته است.
 
رضا قشلاقی افزود: در بازرسی های انجام گرفته از این واحدها تخلفاتی از جمله گرانفروشی، عرضه خارج از شبکه، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور و عرضه کود تقلبی مشاهده شد.
 
وی اظهار داشت: در این بازرسی های مشترک مقدار 2 هزار و 160 کیلوگرم کود و 480 لیتر انواع کود و سم تقلبی و مقدار 6هزار و 300 کیلو کود و سم که به صورت غیرقانونی و خارج از شبکه رسمی، تهیه شده بود کشف و ضبط و پرونده متخلفان در حال رسیدگی در شعب تعزیرات حکومتی است.
 
مدیرکل تعزیرات حکومتی با اشاره به اینکه کودهای تقلبی و خارج از شبکه قانونی، از واحدهای بدون مجوز از جهاد کشاورزی کشف شد، به کشاورزان شریف و زحمتکش استان توصیه و تصریح کرد: به منظور جلوگیری از سوءاستفاده افراد سودجو، نهاده های مورد نیاز خود را از تعاونی های روستایی یا کارگزاران رسمی طرف قرارداد شرکت خدمات حمایتی کشاورزی که دارای تابلو و نشان رسمی از جهاد کشاورزی است، تهیه کنند.
 
 
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.