قرارداد منشا به علت اختلاف نظر میان فدراسیون فوتبال و باشگاه پرسپولیس ثبت نمی شود.

منشا محل مناقشه فدراسیون فوتبال و پرسپولیسبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ سرخپوشان پایتخت قبل از فصل نقل و انتقالات، گادوین منشا مهاجم نیجریه ای سابق تیم پیکان را جذب کردند اما آنها برای ثبت قرارداد این مهاجم در هیئت فوتبال تهران با مشکلاتی مواجه هستند. 

پرسپولیسی ها معتقدند منشا فصل گذشته در پیکان بازی کرده است و مشمول منع جذب بازیکنان خارجی نمی شود اما کمیته وضعیت بازیکنان خارجی نظر دیگری در این خصوص دارد. 

به هر حال اختلاف نظر باشگاه پرسپولیس با فدراسیون فوتبال بر سر منشا بهانه ای شد تا نظر طرفین را درباره این موضوع جویا شویم.

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس در باره این مطلب گفت: طبق مصوبه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال هر تیمی که پرونده محکومیتی در مراجع قانونی داشته باشد اجازه جذب بازیکن خارجی ندارد اما تاکنون حکمی علیه باشگاه صادر نشده است و بدهی خارجی ها هم به صورت توافقی تسویه حساب می کنیم و مشکلی در این باره نداریم. 

وی در ادامه عنوان کرد: منظور فدراسیون فوتبال، باشگاه پرسپولیس نیست چرا که ما همانند دو باشگاه استقلال و تراکتورسازی با محرومیت نقل و انتقالاتی مواجه نشدیم که اکنون از جذب بازیکن خارجی محروم شویم. 

جمشیدی بیان کرد: همچنین ما قبل از مصوبه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال با منشا قرارداد داخلی بستیم و مشمول قانون جدید نمی شویم. 

وی درباره اینکه باشگاه پرسپولیس منشا را بازیکن داخلی می داند، بیان کرد: این موضوع صحت ندارد و منظور طاهری این نیست که منشا بازیکن داخلی است و تعبیر درستی از اظهارات سرپرست باشگاه صورت نگرفته است. 

روزبه وثوق احمدی مسئول کمیته وضعیت بازیکنان خارجی درباره این مطلب گفت: باشگاه پرسپولیس به اشتباه مصوبه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال را تعبیر کرده است. طبق قوانین جدید نقل و انتقالاتی باشگاه هایی که بدهی خارجی داشته باشند اجازه خرید بازیکن خارجی ندارند و باشگاه پرسپولیس هم از این موضوع جدا نیست. 

وی در ادامه عنوان کرد: باشگاه پرسپولیس تا زمانی که بدهی های خود را تسویه حساب نکند اجازه ثبت قرارداد منشا را در هیئت فوتبال ندارد. همچنین این باشگاه باید توافق خارجی ها خود را بدست آورد تا بتواند بازیکن خارجی بگیرد. 

باشگاه پرسپولیس قصد دارد سعد ناطق مدافع ملی پوش عراقی را هم جذب کند و به طور حتم برای عقد قرارداد با این بازیکن خارجی هم با مشکل مواجه می شود چرا که هنوز نتوانسته بدهی های خارجی خود را تسویه حساب کند. 

البته پرسپولیسی ها معتقدند تا زمانی که مطالبات آنها از محل درآمد تبلیغات و بلیت فروشی پرداخت نشود همچنان با مشکل مالی مواجه هستند و از تاج درخواست کردند مطالبات باشگاه پرسپولیس را پرداخت کند تا بدهی های خود را به خارجی ها بدهند. 

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار