فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر از دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۴۳۰ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،سرهنگ دوستعلی جلیلیان در تشریح این خبر گفت: به دنبال پایش اطلاعاتی باندهای توزیع کننده مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی، از قصد سوداگران مرگ برای انتقال مقادیری قابل توجهی مواد مخدر با یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ از ایرانشهر به شهرستان‌های همجوار مطلع شدند. 
 
وی افزود: پس از شناسایی دقیق محل عبور خودروی حامل مواد، بلافاصله و پس از هماهنگی قضائی تیم‌های عملیاتی پلیس به محل مورد نظر اعزام و موفق به شناسایی خودرو مورد نظر شدند. 

جلیلیان با اشاره به تلاش راننده پژو ۴۰۵ برای فرار از دست ماموران، تصریح کرد: این قاچاقچی پس از تعقیب و گریز توسط ماموران، عرصه را بر خود تنگ و با بجا گذاشتن خودروی قصد متواری شدن از محل داشت که با سرعت عمل ماموران دستگیر و در بازرسی دقیق از خودرو این سواداگر مرگ ۴۳۰ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک کشف شد. 

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر در پایان افزود: امروز دیگر هیچ نقطه و مکانی برای مخلان نظم و امنیت و قاچاقچیان امن نبوده و پلیس با جدیت دنبال شناسایی و انهدام باندهای قاچاقچیان به صورت مستمر و قاطع است.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.