جاسم کرار به علت اختلاف با باشگاه تراکتورسازی حاضر به تمدید قراردادش نشده است.

بند قراردادی که کرار را از تراکتورسازی دور کردبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ تراکتورسازان به علت محرومیت نقل و انتقالاتی قادر به جذب بازیکن نیست. براین اساس مسئولان این باشگاه به دنبال حذف بازیکنان فعلی خود هستند تا در فصل آینده با کمبود بازیکن مواجه نشوند. 

آجرلو مدیر عامل تراکتورسازی در اولین اقدام نقل و انتقالاتی به دنبال تمدید قرارداد جاسم کرار است اما این بازیکن به علت گنجاندن یک بند به قراردادش حاضر نشده است که با تراکتورسازان تمدید کند. 

جاسم کرار هافبک جنجالی تراکتورسازی در طول فصل به علت رفتارهای ناشایست خود برابر حریفان از سوی کمیته های انضباطی و اخلاقی با جرایم سنگینی مواجه شد. براین اساس مسئولان تراکتورسازی برای جلوگیری از بداخلاقی های کرار بندی در قراردادش قرار داده است که طبق آن کرار در صورت تخلف با 40 درصد جریمه مواجه می شود. 

کرار مخالف گنجاندن این بند در قراردادش است. براین اساس به مسئولان تراکتورسازی اعلام کرده که با این وضعیت حاضر نیست با این تیم تبریزی قرارداد ببندد. 

سیامک قلیچ خانی مدیر رسانه ای تراکتورسازی ضمن تایید این مطلب گفت: قرارداد کرار با تیم ما به پایان رسیده است و مدیریت باشگاه قصد ادامه همکاری با کرار را داشت اما وی به علت جریمه 40 درصدی حاضر به تمدید قراردادش نشده است. 

انتهای پیام/ 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
جعفر
۱۶:۳۳ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶
به جهنم که تمدید نکرد.
آخرین اخبار