استاندار گفت : تخریب و اهانت در انتخابات نتیجه معکوس دارد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ فریدون همتی در جمع مردم طارم سفلی افزود :  تخریب کنندگان چهره نامزدها، باید به جای این کار به تشریح برنامه های نامزد مورد نظر خود بپردازند چرا که تخریب و اهانت نتیجه معکوسی در پی دارد.

وی اضافه کرد : شوراها نماد مردم سالاری دینی در جامعه ما به شمار می روند و نقش مهمی در ارائه خدمات مورد نیاز به شهروندان دارند.
 
استاندار در ادامه به استعدادهای طارم سفلی اشاره کرد و گفت: این بخش در حوزه کشاورزی از توانمندی های بالایی برخوردار است به گونه ای که در تولید زیتون همواره قطب اول یا دوم کشور به شمار می رود.
 
وی گفت :  تلاش داریم تا ابتدا با جلب نظر مردم محلی و جمع آوری سرمایه های خرد و تقویت تعاونی ها، صنایع تبدیلی در این بخش را تقویت کنیم .

استاندار افزود : همچنین سعی داریم  در گام دوم با جذب سرمایه گذاری افراد غیربومی از ظرفیت های کشاورزی این منطقه برای رونق اقتصادی طارم سفلی و اشتغال زایی در این بخش استفاده کنیم.
 
همتی با اشاره به اینکه ساخت معدن مس کاتدی در طارم سفلی به عنوان یکی از بزرگترین معادن کشور رو به اتمام است ، گفت :  با بهره برداری از این واحد معدنی بزرگ شاهد اشتغالزایی جوانان این بخش و حتی دیگر بخش های اطراف خواهیم بود.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار