کلید حل مشکلات کشور در دستان مردم است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی، نامزد انتخابات ریاست جمهوری امشب در جمع مردم در رشت گفت: نگاه به حل مشکلات باید با نگاه همین ملت و جوانان باشد.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع مردم در سالن تختی مجموعه ورزشی شهید عضدی رشت گفت: سلام و درود و احترام به جوانان عزیز گیلان، به مردان و زنان غیرتمند گیلان، مردان و زنانی از نسل میرزا کوچک خان جنگلی، سلام بر شهدای عالیقدر این منطقه، 8هزار شهید دلاور، سلام و درود بر جانبازان و ایثارگران که جان شیرین خود را در طبق اخلاص نهادند، سلام درود بر مادران و همسرانی که پرستاری از جانبازان را سرلوحه کار خود قرار دادند، سلام و درود بر همه شما و بر همه فرهیختگان و عزیزان، سلام و درود بر همه سلحشوران و نقش آفرینان عرصه های مختلف اجتماعی.

حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی با بیان اینکه امروز حضور ما در جمع با صفا و صمیمی برای 2 امر مهم  است، افزود: یک نگاه مهمی که به آن تصمیمی که برای اداره کشور بوده است و نگاهی به تصمیمی برای آتیه و آینده کشور.

وی اظهار داشت: در هر انتخاباتی به طور طبیعی کسانی کم رای می دهند یک نگاه این است که چه تصمیم گرفته اند و نگاه دیگر اینکه چه تصمیم بگیرند.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ادامه با اشاره به اینکه در این که کشور ما افتخارات زیادی آفریده ایم، گفت: به برکت خون شهدا، به برکت حضور زنان و مردان  در این عرصه بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی افزود: مهمترین مولفه قدرت در کشور و نظام ما حضور مردم متدین و نقش آفرین است.

وی با اشاره به اینکه این حضور فقط در یک مراسم یا در یک راهپیمایی نیست، تصریح کرد: نگاه به حل مشکلات کشور هم باید نگاه همین ملت، جوانان و حضور باشد، معنای این سخن آن است که کلید حل مشکلات کشور، کلید باز شدن قفل کسب و کار در مردم و مشکلات اجتماعی در دست توانای این ملت و جوانان است.

 
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.