امام جمعه موقت کرمانشاه بر لزوم حضور پرشور مردم در انتخابات، تاکید کرد.

لزوم حضور پرشور مردم در انتخابات

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛امام جمعه موقت کرمانشاه با تاکید بر لزوم حضور پرشور مردم در انتخابات، گفت: عدم حضور پرشور اقشار مختلف مردم در انتخابات‌ به دشمنان جرات بیشتری برای توطئه چینی علیه نظام ما را خواهد داد.


حجت الاسلام محمد حجتی بر لزوم حضور پرشور اقشار مختلف مردم در این انتخابات سرنوشت ساز تاکید کرد و افزود: امروز ملت بصیر و آگاه ایران اسلامی به جایی رسیده‌اند که به این موضوع اشراف دارند که بقا و استقلال کشور بستگی به حضور مردم در انتخابات و سایر صحنه‌های سرنوشت‌ساز دارد.

وی مشروعیت همه حکومت‌ها را در گروی مقبولیت آنها بین مردم دانست و افزود: اتکای هر حکومتی به حضور ملت است.

امام جمعه موقت کرمانشاه تاکید کرد: اگر مردم پشت حکومتی نباشند و از آن حمایت نکنند، آن حکومت نخواهد توانست دوام آورد و به زانو در خواهد آمد که مردم ولایی ایران اسلامی این مهم را درک کرده‌اند و با تمام توان به پشتیبانی و حراست از نظام ایستاده و خواهند ایستاد.

حجتی حضور پرشور و آگاهانه در انتخابات را در برای حفظ و حراست از کشور و استقلال آن حائز اهمیت دانست و ابراز امیدواری کرد: در انتخابات 29 اردیبهشت شاهد حضور پرشور مردم مومن و انقلابی ایران اسلامی در پای صندوق‌های اخذ رای باشیم.

حجتی با اشاره به آگاهی سیاسی بالای مردم ایران، اظهار کرد: مردم می‌توانند آزادانه در انتخابات‌ شرکت کرده و حرف خود را بزنند و به طور مستقیم در تعیین سرنوشت کشور نقش آفرینی کنند.

حجتی در ادامه با تاکید بر اینکه مردم بر اهمیت حضور در انتخابات واقف هستند، اظهار کرد: می توان پیش بینی حضور پرشور مردم در انتخابات را داشت، چرا که عمده مردم حضور در انتخابات را حق و تکلیف خود می دانند و اگر هم عده معدودی باشند که نخواهند در انتخابات شرکت کنند دلیل آن را می‌توان در توطئه‌های دشمنان و تلاششان برای ضربه زدن به کشور و نظام و دروغ هایی که به مردم گفته‌اند، جست و جو کرد.

امام جمعه موقت کرمانشاه تاکید کرد: دشمنان ما همواره در تلاشند تا مردم را از حضور در انتخابات ‌ها و دیگر عرصه‌های سرنوشت ساز کشور دلسرد کنند و برای رسیدن به این هدف خود نیز از هیچ تلاشی و حتی دروغ گویی دریغ نمی‌کنند.

وی تسلط دشمن بر کشور را از عواقب عدم حضور پرشور مردم در انتخابات عنوان و تصریح کرد: عدم حضور پرشور اقشار مختلف مردم در انتخابات‌ به دشمنان جرات بیشتری برای دسیسه و توطئه چینی علیه نظام ما را خواهد داد.

 
انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.