بندرعباس؛

افزایش امنیت با حضور گسترده در انتخابات

نماینده هرمزگان در مجلس خبرگان گفت:افزایش امنیت ، آرامش و اقتدار ما بستگی به پیروزی در این انتخابات و حضور گسترده مردم دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،آیت الله صدرالساداتی نماینده هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری در دومین نشست شورای اداری استان گفت: رهبر معظم انقلاب به عنوان فرمانده در این نبرد تمام عیار با دشمنان مواضع حق را روشن کرده اند.
 
وی افزود: توجه به مستضعفان و مشخص شدن سند 2030 از توصیه های رهبر برای نامزدهاست که در برنامه های خود بگنجانند.
 
نماینده هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری گفت: سند 2030 نظام آموزشی ما را تحت برنامه ریزی نظام سلطه قرار می دهد و رهبر معظم انقلاب می فرمایند چرا این سند مخفیانه امضا شده است.
 
آیت الله صدرالساداتی گفت: با اشاره به یاری به محرومان و رفع مشکلات مردم استان افزود: امسال هزار نامه مردمی به من داده شده که همه درمورد مشکل اشتغال،ازدواج و مسکن بوده است.
 
وی گفت: ناعادلانه بودن مجوز صید یکی دیگر از دغدغه های مردم استان است که کشتی های بزرگ با مجوز همه صید را جارو می کنند و برای صیاد سنتی چیزی باقی نمی ماند.
 
نماینده هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری روان نبودن بروکراسی اداری و خدمات در مناطق آزاد را از دیگر مشکلات مردم استان برشمرد.
 
جاسم جادری استاندار هرمزگان نیز در این نشست گفت: مردم ایران به بلوغ کامل سیاسی رسیده اند و با مشارکت حداکثری خود در انتخابات اقتدار ایران را افزایش می دهند.
 
وی افزود: برگزاری انتخابات در ایران نشان از تحقق مردم سالاری دینی دارد.
 
حجت الاسلام ذوالقدر نماینده حوزه شرق استان در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: به فتوای همه مراجع تقلید شرکت در انتخابات واجب عینی است.
 
وی افزود: مردم باید راستگوترین نامزدها را انتخاب کنند .
 
بهروز اکرمی معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی استاندارهرمزگان نیز گفت:استفاده از امکانات دولتی و عمومی برای تبلیغات انتخاباتی ممنوع است.
 
وی افزود:810 نفر در سراسر استان هرمزگان برای بدست آوردن 198 کرسی شوراهای شهر در حال رقابت هستند.
 
معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی استاندارهرمزگان گفت: 7 هزار و 609 نفر برای بدست آوردن 4 هزار و 216 کرسی روستایی نیز رقابت می کنند.
 
اکرمی افزود:11 نفر نیز درانتخابات میان دوره ای مجلس در غرب هرمزگان در حال رقابت هستند.
 
معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی استاندارهرمزگان گفت: در استان هزار و 474 شعبه اخذرای پیش بینی شده است.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار