سرمربی تیم پیکان گفت: من به نحوه جدایی گادوین منشا(مهاجم نیجریه ای) از پیکان انتقاد دارم.

مجید جلالی در گفتگو با   خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص کیفیت اجرایی و فنی لیگ شانزدهم اظهار کرد: لیگ برتر در فصلی که گذشت با وجود اینکه با وقفه هایی روبرو شد هم از نظر اجرایی و هم از نظر فنی کیفیت نسبتا خوبی داشت، می توان گفت که حداقل هفت تیم لیگ برتری بازی های با کیفیتی را از خود ارائه دادند و این به اعتقاد من موفقیت خوبی برای فوتبال ما بود.

وی همچنین با تحسین کیفیت مناسب بازیکنان تیم فوتبال پیکان گفت: من فکر می کنم چند بازیکن تیم ما از پدیده های لیگ بودند بازیکنانی مثل صادق بارانی، سیامک نعمتی،سیاوش یزدانی، مرتضی آقاخان،سجاد آشوری، امیرحسین کریمی و گادوین منشا بسیار عالی ظاهر شدند و من از عملکرد آنان راضی بودم.

سرمربی تیم پیکان افزود: تمام تلاش خود را برای حفظ تیم فعلی می کنیم و در کنار آن در صدد جذب چهار یا پنج بازیکن جدید هستیم تا با تقویت تیم مان در فصل آینده با قدرت بیشتری ظاهر شویم.

جلالی با انتقاد از نحوه جدایی گادوین منشا و پیوستن این بازیکن به پرسپولیس تصریح کرد: منشا قراردادی یک ساله با باشگاه پیکان داشت و به هر حال تصمیم گرفت که فوتبال خود را در تیم دیگری ادامه دهد، ما این بازیکن را کشف کردیم و به ایران آوردیم و او تبدیل به بازیکنی شد که از نیم فصل با پیشنهادات زیادی روبرو شد.

وی ادامه داد: البته من به نحوه جدایی منشا از پیکان انتقاد دارم، ما قصد داشتیم در نیم فصل دوم با او قرارداد جدیدی امضا کنیم اما ارزش افزوده این بازیکن آنقدر افزایش یافته بود که باشگاه پیکان حریف پیشنهادات رقیبان نمی شد. مبلغ قرارداد منشا با پیکان حدود 100 هزار دلار بود اما وی از تیم های دیگر پیشنهادی 600 هزار دلاری داشت حتی اگر ما می توانستیم 200 هزار دلار به او پیشنهاد دهیم او به طور حتم به تیم دیگری می رفت.

سرمربی تیم پیکان افزود: حتی اگر باشگاه پیکان توانایی پرداخت 600 هزار دلار را به منشا داشت من باز هم مانع پرداخت این مبلغ به او می شدم، هیچکس در ابتدای فصل منشا را نمی شناخت و به نظر من در حال حاضر بازیکنان داخلی و خارجی زیادی در فوتبال کشورمان داریم که می توانند مانند او بدرخشند.

جلالی در پایان گفت: امیداورم مسئولان باشگاه پیکان بتوانند با بازیکنانی که مد نظر ما هستند قراردادهای دو تا سه ساله امضا کنند تا هم تمرکز آنان بر هم نریزد و هم برنامه ریزی های ما به طور کامل انجام شود.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار