منطقه ویژه اقتصادی شهرستان بجنورد آماده واگذاری به متقاضیان سرمایه گذاری تولیدی ، خدماتی و بازرگانی است.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ سیاوش وحدت مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گفت : امکانات اولیه مورد نیاز سرمایه گذاران صنعتی مانند آب ، برق ، خیابان کشی ، فنس کشی و ... در منطقه ویژه اقتصادی بجنورد تامین شده است .

وی با بیان این که محل استقرار گمرک در این منطقه توسط شرکت شهرک های صنعتی درحال احداث و تجهیزات مورد نیاز تامین شده است ، افزود : منطقه ویژه اقتصادی با ایجاد اشتغال و فعال سازی صنایع مختلف، جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی، پشتیبانی از فعالیت های اقتصادی در رشد و توسعه منطقه تاثیر بسزایی دارد.

وحدت معافیت از پرداخت هرگونه عوارض برای سرمایه گذاران در این مناطق را از مهمترین مزایای مناطق ویژه اقتصادی برشمرد و تصریح کرد : سرمایه گذاران و صاحبان صنایع در این مناطق می توانند از حمایت ها و تسهیلات مالی و قانونی دولت بهره مند شوند.

وی اظهار کرد : تامین امکانات زیرساختی در منطقه ویژه اقتصادی بجنورد از سال گذشته آغاز شده و اکنون در حال انجام در فاز اول آن میباشد.

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی بجنورد گفت : در حال حاضر قیمت گذاری زمین در منطقه ویژه اقتصادی بجنورد انجام شده و این شهرک آماده واگذاری به متقاضیان سرمایه گذاری واجد شرایط در بخشهای ، صنعتی ، تجاری – بازرگانی و آموزشی است.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.