مهاباد؛

آغاز ثبت نام در کاروانهای حج تمتع۹۶

ثبت نام در کاروانهای حج تمتع۹۶ آغاز شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،رئیس سازمان حج و زیارت آذربایجان غربی گفت: متقاضیان دارای فیش پرداختی ۱۰میلیون تومانی می توانند به دفاتر کاروانهای زیارتی و یا به سایت سازمان حج و زیارت استان به آدرس hajgharbi.ir مراجعه وثبت نام خود را قطعی کنند.

محمدرضا ندیری با بیان اینکه متقاضیان باید در موعد مقرر وتعیین شده برای نامنویسی اقدام کنندافزود: با تکمیل ظرفیت کاروانها امکان ثبت نام یا تخصیص ظرفیتهای جدید وجود ندارد بنابراین متقاضیان مراحل نامنویسی را به موقع انجام دهند. در غیر این صورت تأخیر و تعلل موجب جایگزینی نفرات بعدی خواهد شد.

وی اضافه کرد:کسانی که از 23 فروردین تا ۲۱‏اردیبهشت 96ثبت نام اولیه در شعب بانک ملی انجام داده اند از 24 تا 28 اردیبهشت میتوانندبرای ثبت نام قطعی خود اقدام کنند.

اصل فیش بانکی 10 میلیون تومانی برای مشمولین اولویت اول و اصل و کپی قبض ودیعه گذاری حج تمتع برای مشمولین اولویت دوم ،اصل و کپی از تمام صفحات شناسنامه ، کارت ملی یا شماره تأیید شده آن. گذرنامه معتبر انفرادی و عکس مدارک لازم برای نامنویسی است که به گفته رییس سازمان حج و زیارت استان متقاضیان هنگام ثبت نام آنرا آماده کرده باشند.

وی توصیه کرد متقاضیان در انتخاب گروه قیمتی کاروان دقت کافی داشته باشند چون جابجایی کاروان انتخاب شده بدلیل مشکلات اجرایی بعدی مقدور نخواهد بود.

شهروندان برای کسب اطلاع بیشتر می توانند به سایت سازمان حج وزیارت مراجعه کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.