فرمانده انتظامی ایرانشهر، از کشف بیش از 214 کيلو گرم تریاک و دستگیری یک قاچاقچی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی ایرانشهر، در تشریح این خبر گفت: به دنبال پايش دقیق اطلاعاتي باندهاي توزيع کننده مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی، از قصد سوداگران مرگ براي انتقال مقادیر قابل توجهی مواد مخدر از محور سرباز - ایرانشهر و سپس به شهرستان های همجوار مطلع شدند.  
 
وی تصریح کرد: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی و انجام اقدامات تخصصي و فني و با استفاده از اشراف اطلاعاتی به محور موردنظر اعزام که پس از چندین ساعت گشت زنی به یک دستگاه خودرو سایپا مشکوک شدند و پس از تحت نظر قرار دادن، خودروی مورد نظر را متوقف کردند.  
 
جلیلیان در ادامه بیان داشت: در بازرسی دقیق از این خودرو 214 کیلو و 600 گرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه ای در خودرو جاساز شده بود کشف و یک سوداگر مرگ نیز در این زمینه دستگیر شد.  
 
فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر در پایان از برنامه ویژه پلیس در برخورد با سوداگران مرگ خبر داد و افزود: امروز دیگر هیچ نقطه و مکانی برای قاچاقچیان امن نبوده و پلیس قاطعانه به دنبال شناسایی و انهدام باندهای مواد مخدر است.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار