رئیس کمیته حقوقی و تدوین مقررات فدراسیون فوتبال گفت: فیفا در پرونده ژوزه حکم صادر کرده و به همین دلیل پرسپولیس نمی تواند قرارداد منشا را در سازمان لیگ ثبت کند.

 احمدرضا براتی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران درباره اینکه آیا باشگاه پرسپولیس می تواند قرارداد گادوین منشا را به ثبت برساند یا خیر، گفت: براساس مصوبه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال و دستور کمیته تعیین وضعیت بازیکنان، باشگاه هایی که در ارکان قضایی فیفا پرونده مفتوحه دارند و حکمی علیه آن ها صادر شده تا زمانی که تکلیف این مسائل را روشن نکنند، نمی توانند بازیکن یا مربی خارجی جذب کنند.

وی افزود: هرچند گادوین منشا فصل گذشته هم در لیگ برتر فوتبال ایران حضور داشته اما با توجه به تابعیت خارجی وی و همچنین حکم صادرشده از سوی فیفا علیه باشگاه پرسپولیس، امکان ثبت قراداد منشا در سازمان لیگ وجود ندارد.

رئیس کمیته حقوقی و تدوین مقررات فدراسیون فوتبال در پایان خاطرنشان کرد: فیفا در پرونده مانوئل ژوزه و باشگاه پرسپولیس حکم صادر کرده و این موضوع در حال حاضر در دادگاه CAS بررسی می شود اما با توجه به اینکه حکم فیفا قطعی است و CAS تشکیلات قضایی خارج از فیفا محسوب می شود، بنابراین باشگاه پرسپولیس مشمول دستورالعمل هیئت رئیسه است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار