طرح احداث بازار عمده فروشان خشکبار و خوار و بار اصفهان در سه مرحله تعریف شده که احداث مرحله اول آن ۲۰ درصد پیشرفت داشته است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان
اظهار کرد: پروژه ساماندهی عمده فروشان خشکبار و خوار و بار اصفهان در ۳ فاز در دستور کار شهرداری اصفهان قرار گرفته که احداث فاز اول این طرح تاکنون ۲۰ درصد پیشرفت داشته است.

اصغر کشاورز راد ادامه داد:‌ یکی از مشکلات مطرح شده از سوی مردم ترافیک خیابان های جهاد و ولی عصر(عج) به دلیل وجود مغازه های عمده فروشی خوار و بار و خشکبار است.

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان اضافه کرد: در این راستا با توجه به هماهنگی هایی که با این اتحادیه در طی جلسات متعدد صورت گرفت، از محل های مختلفی برای استقرار عمده فروشان خوار و بار بازدید و در نهایت ضلع شرقی میدان مرکزی میوه و تره بار زمینی به مساحت ۱۴ هکتار به این موضوع اختصاص داده شد.

وی خاطر نشان کرد: این مجموعه دارای ۱۰۵ سوله است که هر سوله مساحتی حدود ۵۰۴ متر را با تعدادی انبار و دفتر اداری در گرفته و ضلع شرقی این مجموعه خیابان ۲۰ متری و ضلع غربی آن یک خیابان ۳۰ متری پیش بینی شده تا عبور و مرور وسایل نقلیه سنگین به راحتی صورت گیرد.

 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.