شیراز؛

واگذاری زمین به سرمایه گذاران خارجی در نی ریز

زمین های شهرک صنعتی تنگ حنا در شهرستان نی ريز به سرمايه گذاران خارجی واگذار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مهران خاكساری معاون برنامه ريزی و امور اقتصادی شركت شهرک ‌های صنعتی فارس با اشاره به واگذاری زمین به سرمایه گذاران خارجی در استان گفت: "يانک شو ئدرن" سرمايه گذار چينی با مشاركت یک سرمايه گذار ايرانی مجتمع فرآوری و كنسانتره كروميت را در شهرک صنعتی تنگ حنا راه اندازی می کند.


وی بیان کرد: 1 و 1 دهم هكتار زمين به سرمايه گذار چينی برای ساخت اين مجتمع داده شده،  که 2 و نیم میلیون دلار برای ساخت این مجتمع  اختصاص یافته و با برنامه زمان‌بندی شده تا 6 ماه آينده فاز نخست اين مجموعه افتتاح می شود.

خاکساری ميزان اشتغالزايی مستقيم اين طرح را 30 نفر اعلام و تصریح کرد:  با بهره برداری از مجتمع فرآوری و كنسانتره كروميت در شهرک صنعتی تنگ حنا روزانه 400 تن سنگ معدن كروميت و 100تن كنسانتره تولید می شود.

گفتنی است، شهرک صنعتی تنگ حنا 50 هكتار مساحت دارد كه در حال حاضر اين شهرک صنعتی 20 قرارداد سرمايه گذاری را  با متقاضيان راه اندازی واحدهای توليدی و صنعتی امضاء و دارای 7 واحد بهره‌بردار با اشتغال زايی 174نفر است .  

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
hajilo
۲۳:۱۱ ۱۲ خرداد ۱۳۹۶
با درود فراوان وآرزوی سلامتی وشادکامی و توفیق حضرتعالی در بهار خجسته ، جهت یاد آوری مشخصات یک قطعه زمین 4 دیواری آجری دارای برق و سند شش دانگ ملکی با مساحت 7200 متر مربع با طول 150 و عرض 48 متر با آینده بسیار درخشان بدلیل قرار داشتن در کانون 3 پروژه بزرگ شامل:»
1- مجتمع عظیم خلیج فارس
2- بیمارستان 200 هکتاری سوانح سوختگی
3- ایستگاه مترو ، با قیمت بسیار مناسب و قابل معاوضه و حتی با مساحت کمتر نیز بفروش میرسد.
آدرس : شیراز اتوبان شهرک صدرا اولین 4 دیواری آجری واقع در سمت هتل مجتمع خلیج فارس با فاصله 150 متر از هتل و اتوبان صدرا ، در صورت تمایل بخرید لطفاً از طریق تلفن 09339249037، اس -ام-اس ،تلگرام یا واتس آپ تماس حاصل فـــــــــــــــرمایید.
با سپاس فراوان ارادتمند حاجیلو مالک (ملک موصوف )
آخرین اخبار