در نشستی چگونگی هرچه بهتر اجرا شدن جشنواره بین المللی فیلم سبز در گیلان بررسی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛مسئول هماهنگی با ستاد اجرای ملی این جشنواره گفت: با توجه به اینکه این جشنواره از 31 تیرماه تا ششم مردادماه برگزار خواهد شد سعی کردیم در این نشست راهکارهای هرچه بهتر اجرا شدن این جشنواره را بررسی کنیم.
 
 روشنی افزود: جشنواره بین المللی فیلم سبز ایران  مهمترین رویداد فرهنگی، هنری و محیط زیستی کشور است که از سال 1377 پایه گذاری شده و تا کنون پنج دوره آن برگزار شده است.
 
وی افزود: مهمترین اهداف این جشنواره ترویج فرهنگ حفاظت محیط زیست و تشویق، تولید، شناسایی و ترویج آثار و فعالیت های هنری و فرهنگی ارزشمند و با کیفیت و موثر برای  استقرار این فرهنگ است.
 
مسئول هماهنگی با ستاد اجرای ملی این جشنواره گفت با اشاره به موضوع جشنواره گفت: موضوع محوری ششمین دوره جشنواره بین المللی فیلم سبز ایران "اقتصاد سبز” با تمرکز بر مقوله های "شهر پایدار”، "گردشگری پایدار” و "انرژی های پاک” است.
 
روشنی اعلام کرد: این جشنواره با هدف شناسایی بهترین آثار سینمایی و هنرهای تجسمی مرتبط با حفاظت محیط زیست در سطح ملی و بین المللی و نمایش عمومی آنها برای  ارتقاء آگاهی عمومی و فرهنگ سازی در این زمینه، برگزار می شود.
 
وی ضمن تاکید بر مشارکت همه  دستگاه های مرتبط و تاثیرگذار در برگزاری با شکوه  این جشنواره تصریح کرد: سایت www.iigff.org  برای ثبت آثار هنرمندان راه اندازی شده است.
 
 
 
 
 
 
 
 
انتهای پیام/م.ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.