رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان گفت:در سال گذشته مجموعاً 2 هزار و 300 واحد تولیدی کوچک و بزرگ در استان اصفهان، عددی بالغ‌ بر 2 هزار و 700 میلیارد تومان وام دریافت کرده‌اند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،اسرافیل احمدیه  امروز در همایش صادرات سنگ با اشاره به اهمیت نوسازی تجهیزات در بخش معدن اظهار داشت: تجهیزات فرسوده یکی از مشکلات مهم بخش معدن است و پرداختن به کیفیت، نوسازی تجهیزات و ورود فناوری‌های جدید از جمله مسائلی است که باید در بخش معدن به آن توجه کرد.

وی در ادامه افزود: ایجاد کنسرسیوم صادراتی برای هم‌افزایی فعالان این بخش از اقتصاد در سال‌های گذشته بارها پیشنهاد شده و در سال گذشته این موضوع در شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان مطرح شد و زمینه‌های آن آماده‌ شده است.

مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان همچنین گفت: اتفاق مثبت دیگر، فراخوان صدا و سیما به تولیدکنندگان داخلی برای پخش رایگان آگهی‌های تبلیغاتی تولیدات ملی است و این آمادگی نیز نزد سازمان صنعت، معدن و تجارت وجود دارد که تولیدکنندگان را در این زمینه یاری کند.

احمدیه تصریح کرد: اتاق بازرگانی نیز می‌تواند با راه‌اندازی سایتی نظیر سایت بهین یاب سازمان صمت، تولیدات ملی را تبلیغ کرده و زمینه برای توسعه بازرگانی آن‌ها را فراهم کند.

وی همچنین با اشاره به پرداخت تسهیلات به واحدهای صنعتی در سال گذشته عنوان کرد: مجموعاً 2 هزار و 300 واحد تولیدی کوچک و بزرگ در استان اصفهان، عددی بالغ‌ بر 2 هزار و 700 میلیارد تومان وام دریافت کرده‌اند.

مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان در خاتمه تأکید کرد: حضور فعالان صنعت سنگ در سیزدهمین نمایشگاه صنعت سنگ اصفهان می‌تواند زمینه‌ساز رونق در این صنعت باشد.

 
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.