سخنگوی هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان گفت:هیچ داوطلب حضور در شوراهای اسلامی کرمانشاه به علت مسائل قومیتی و جناحی ردصلاحیت نشده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛رسول مرادی سخنگوی هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان کرمانشاه گفت: هیچ داوطلب حضور در شوراهای اسلامی کرمانشاه به علت مسائل قومیتی و جناحی ردصلاحیت نشده است.

سخنگوی هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به تلاش دشمنان و بدخواهان انقلاب اسلامی مبنی بر القای ردصلاحیت داوطلبان به علت مسائل قومیتی خاطرنشان کرد بررسی صلاحیت نامزدهای شوراهای اسلامی فقط بر اساس پاسخ استعلام مراجع ۴ گانه و مجاری معتبر قانونی بوده است و ردصلاحیت داوطلبان هیچ ارتباطی با مسائل جناحی و قومیتی ندارد.

رسول مرادی افزود بعنوان نمونه از مجموع ۳۰۳ نامزد اهل سنت در استان فقط حدود ۲۷ نفر و در شهر کرمانشاه از مجموع ۱۸ نامزد اهل سنت تن‌ها یک نفر ردصلاحیت شدند این در حالیست که در شهر کرمانشاه ۲۷ داوطلب شیعه ردصلاحیت شدند.

سخنگوی هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان کرمانشاه در ادامه گفت: از مجموع ۱۱۴ نامزد اهل حق در استان کرمانشاه هم حدود ۶ نفر ردصلاحیت شدند و این آمار بخوبی مبین قانون محوری در بررسی صلاحیت هاست.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.