باید زیرساختهای لازم برای استفاده از ظرفیت های گردشگری اورامانات را ایجاد کنیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛استاندار کرمانشاه گفت: منطقه اورامانات ظرفیت های بالایی در حوزه گردشگری دارد که باید زیرساخت های لازم برای استفاه از این ظرفیت را ایجاد کنیم.

اسدالله رازانی در مراسم جشن ثبت ملی نودشه بعنوان شهر گیوه، که امروز( 25 اردیبهشت) برگزار شد، با بیان اینکه امروز تمام شهرستانهای استان در مسیر توسعه قرار گرفته اند، اظهار کرد: در منطقه اورامانات نیز پروژه های بزرگی در دست انجام است که توسعه این منطقه را رقم خواهد زد.

وی با بیان اینکه منطقه اورامانات ظرفیت های خوبی در حوزه گردشگری دارد، گفت: با این وجود بدون برخورداری از راه مواصلاتی مناسب امکان بهره گیری کامل از این ظرفیت ها وجود ندارد، لذا چهاربانده کردن مسیر کرمانشاه - پاوه را در برنامه قرار داده ایم که مطالعات آن نیز انجام شده و در آینده اجرایی خواهد شد.

رازانی ایجاد منطقه آزاد تجاری را از دیگر برنامه ها برای منطقه اورامانات عنوان کرد که نقش مهمی در توسعه منطقه خواهد داشت.

استاندار کرمانشاه با اشاره به تصویب گازرسانی به نودشه، گفت: گازرسانی به نودشه هزینه بالایی دارد و طبق بررسی صورت گرفته سرانه هزینه گازرسانی به هر خانوار در نودشه حدود 12میلیون تومان است، با این وجود با پیگیری انجام شده وزارت نفت قبول کرد به این شهر گازرسانی شود و این موضوع به تصویب رسیده است.

وی افزود: در یکی دو سال آینده گازرسانی به شهرهای نوسود و نودشه انجام خواهد شد.

 
انتهای پیام/پ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.