262 صندوق اخذ رای الکترونیکی برای انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی در شهر ملایر پیش بینی شد.

پیش بینی 262 صندوق اخذ رای الکترونیکی در ملایربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر گفت: 79 صندوق نیز برای جمع آوری آرای ریاست جمهوری در شعبه های اخذ رای ملایر تعیین شده و در مجموع 341 صندوق در سطح شهر ملایر فعال است.
 
عبدالعظیم رضایی با بیان اینکه 341 صندوق اخذ رای در مجموع برای انتخابات شوراهای اسلامی و ریاست جمهوری در سطح شهر ملایر تعیین شده است افزود: ملایر، یکی از چهار شهر استان همدان است که انتخابات شوراهای اسلامی را به صورت تمام الکترونیکی برگزار می کند.
 
وی تعداد شعبه های اخذ رای در این شهرستان را 214 شعبه عنوان کرد و ادامه داد: از این تعداد 135 شعبه ثابت و 79 شعبه به صورت سیار است.
 
رضایی بیان کرد: با توجه به الکترونیکی برگزار شدن انتخابات شوراهای اسلامی در شهر ملایر، تعداد 76 شعبه به صورت ثابت و سه شعبه هم به صورت سیار در نظر گرفته شده است.
 
وی افزود: در 79 شعبه اخذ رای در شهر ملایر، در هر شعبه یک صندوق مربوط برای اخذ آرای ریاست جمهوری و سه یا چهار صندوق الکترونیکی هم برای انتخابات شورای شهر مستقر می شود.
 
فرماندار ویژه ملایر گفت: در مجموع 651 صندوق اخذ رای برای جمع آوری آرای مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در سطح شهرستان ملایر پیش بینی شده است.

رضایی در خصوص ثبت نام داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز گفت: از تعداد یک هزارو 31 داوطلب شوراهای اسلامی در این شهرستان، 210 داوطلب در حوزه شهری است که 136 داوطلب مربوط به شهر ملایر است.
 
گفتنی است؛ 700 صندوق الکترونیکی در 210 شعبه آرای چهار شهر ملایر، نهاوند، اسدآباد و تویسرکان از توابع استان همدان را در انتخابات شوراهای شهر جمع آوری می کند.
 
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می شود.
 
انتهای پیام/ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار