جانشین رفیعی در آستانه پیوستن به پرسپولیس

سرخپوشان پایتخت به دنبال جایگزینی برای سروش رفیعی در پست هافبک هجومی هستند.

جانشین رفیعی در آستانه پیوستن به پرسپولیسبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ در حالی که در روزهای گذشته خبر قطعی شدن پیوستن داریوش شجاعیان بازیکن گسترش فولاد به استقلال شنیده می شد اما به یک باره ورق بازگشت و هافبک هجومی تیم تبریزی مدنظر برانکو برای فصل بعد قرار گرفت. 

باشگاه پرسپولیس روز گذشته درخواست رسمی خود را برای به خدمت گرفتن شجاعیان به مسئولان گسترش فولاد داد تا پیوستن این بازیکن به پرسپولیس جدی تر از گذشته مطرح شود. 

گفته می شود شجاعیان هم چراغ سبز به پرسپولیسی ها نشان داده و بیان کرده برای به خدمت گرفتنش دست به کار شوند تا فصل آینده در سرخپوشان پایتخت بازی کند. 

شجاعیان با شجاع خلیل زاده و رفیعی رفاقت نزدیکی دارد و در تهران در خانه این دو بازیکن پرسپولیس اقامت دارد. رابطه دوستانه شجاعیان با 2 بازیکن پرسپولیس شائبه حضور این بازیکن را در پرسپولیس افزایش داده است. 

با توجه به اینکه سروش رفیعی از اروپا پیشنهاد دارد، براین اساس برانکو نگران جدایی رفیعی است. براین اساس از مسئولان پرسپولیس خواسته شجاعیان را به خدمت بگیرند تا برای پست رفیعی بازیکن جایگزین داشته باشد. 

داریوش شجاعیان به خوبی می داند که ماندنش در گسترش فولاد باعث پیشرفتش نمی شود و وی برای حضور در تیم ملی باید در یک تیم بزرگ بازی کند تا بازی اش به چشم کی روش بیاید. 

به هر حال نصیرزاده مدیر عامل گسترش فولاد از پیشنهاد باشگاه پرسپولیس برای به خدمت گرفتن شجاعیان خبر داد و انتقال این بازیکن به پرسپولیس را دور از ذهن ندانست. 

براین اساس باید دید سرخپوشان پایتخت می توانند رقم بالای رضایت نامه شجاعیان را پرداخت کنند و سومین بمب نقل و انتقالاتی را بترکانند یا نه؟


انتهای پیام/ 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۳ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶
فقط پرسپولیس
آخرین اخبار