مدیرکل زندان های کرمانشاه با اشاره به اهمیت توسعه واجرای مطلوب برنامه های آموزشی و فرهنگی بر رویکردهای اصلاحی و تربیتی زندانیان ضرورت بهسازی اماکن فرهنگی و آموزشی زندان های استان را مورد تاکید قرار داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛منصور بیگلری با اشاره به فعالیت های بخش عمرانی زندان های استان  گفت: بکارگیری و استفاده بهینه از منابع موجود در راستای تحقق این هدف مهم موثر است.
 
وی در ادامه بر تلاش مضاعف برای جذب اعتبارات و همکاری دستگاه های مرتبط با هدف تقویت وغنی سازی برنامه های فرهنگی و تربیتی زندانیان را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد:پیشگیری از آسیب های اجتماعی زندانیان و خانواده آنان تکلیفی مهم ونیازمند ایجاد تعامل با سازمان های حمایتی و سایر نهادهای اجتماعی است.
 
رسیدگی به امور زندانیان با محوریت تلاش و پیگیری های مددکاران اجتماعی و تعیین تکلیف وضعیت قضایی آنان لازمه کاهش هدفمندآمار جمعیت کیفری زندانیان است.
 
مدیرکل زندان های کرمانشاه با بیان مطالب فوق اجرای  مطلوب برنامه های آموزشی، فرهنگی  و توانمند سازی زندانیان  در زمینه های مختلف را ضروری دانست وافزود:توسعه زیرساخت ها فضاهاواماکن فرهنگی و تربیتی زندانهابه عنوان عاملی اثر گذار بر رویکردهای اصلاحی و تربیتی زندانیان مورد تاکید است.
 
انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.