مدیرکل تعاون، کارورفاه اجتماعی لرستان از افتتاح نخستین کاریابی الکترونیکی در استان خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ آشتاب گفت: در راستای تحقق شعار سال، نخستین مرکز کاریابی الکترونیکی در استان افتتاح شد.

وی افزود: مجوز این طرح با هدف ایجاد وحدت رویه راه‌اندازی سامانه‌های الکترونیکی، جلوگیری از فعالیت غیرقانونی سامانه‌های کاریابی غیرمجاز در فضای مجازی، یکپارچه‌سازی و شفاف‌سازی فرصت‌های شغلی کسب شده و سهولت در گزینش شغل منطبق بر مهارت و توانمندی‌های جویندگان کار صادر شده است.

آشتاب گفت: هدایت شغلی، مشاوره خوب و صحیح، کاریابی مجازی از طریق سایت‌ها و اپلیکیشن، ارتباط مناسب و به روز فارغ‌التحصیلان کارآفرین با سرمایه‌داران و بنگاه‌های اقتصادی و شناخت واقعی نیازهای آموزشی بازار کار از دیگر موارد فعالیت این مرکز است.

مدیرکل تعاون، کارورفاه اجتماعی لرستان افزود: در این مرکز علاوه بر مراجعه مجازی، می‌توان به طور حضوری برای هرگونه کار در راستای فعالیت‌های مرکز اقدام کرد.

وی گفت: در حال حاضر ۱۵ مرکز مشاوره شغلی و کاریابی غیردولتی در سراسر استان مشغول به فعالیت هستند.

آشتاب افزود: موسسه‌ها باید توانمندی و پتانسیل‌ها را شناسایی و بانک اطلاعاتی از بیکاران داشته باشند و همچنین باید با شناخت درست از نیروی کار و بازار کار؛ بتوانند بین آنها توازن برقرار کنند.

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.