پنجاه و چهارمین دوره تربیت مربی مهد قرآن و پیش دبستانی ثارالله (ع) در شیراز برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ احدقائدی مدیر روابط عمومی موسسه موقوفه مکتب القرآن ثارالله (ع) گفت: دوره های عمومی و تخصصی مربیگری قرآن کریم ویژه مربیان مهدقرآن و مراکز پیش دبستانی از سه شنبه 26 اردیبهشت ماه آغاز و تا 30 اردیبهشت ماه به مدت یک هفته در شیراز برگزار می شود.
 
قائدی بیان کرد: شرایط پذیرش در دوره‌ های آموزش تحصصی تربیت مربی مهد قرآن و مراکز پیش دبستانی تسلط بر روخوانی و روان‌ خوانی قرآن کریم، دارا بودن حداقل مدرک تحصیلی فوق دیپلم، حفظ جزء سی‌ ام قرآن کریم، داشتن سابقه تدریس در مراکز تربیت کودک، آشنایی با نحوه ‌های ارتباط با کودک و حداکثر سن ۳۵ سال از است.
 
وی افزود: در این دوره های آموزشی مربیان با نحوه تدریس و آموزش قرآن کریم به کودکان به روش ‌های داستان، شعر، قصه و نقاشی، علائم کاربردی و اشاره‌ ها و همچنین روش تدریس پنج عنوان کتاب تربیتی، روانشناسی و ارتباط با کودک آشنا می شوند.
 
مدیر روابط عمومی موسسه موقوفه مکتب القرآن ثارالله (ع) خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از 3 هزار نفر از بانوان فعال و مربیان قرآنی در دوره‌های آموزش تخصصی تربیت مربی مهدقرآن و مراکز پیش دبستانی شرکت کرده و موفق به اخذ گواهی تدریس شده ‌اند که تعدادی از آنان به ‌صورت مستقیم در مراکز مهد قرآن و پیش دبستانی‌ های موسسه موقوفه مکتب‌القرآن ثارالله (ع) مشغول به تدریس و فعالیت هستند.
 
یادآورمی‌شود، موسسه موقوفه مکتب‌ القرآن ثارالله (ع) با دارابودن بیش از 130 مرکز مهدقرآن و پیش دبستانی در کشور یکی از بزرگترین مراکز آموزش قرآن کریم محسوب می شود.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار