نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: اگر دست فاسدان از بيت المال قطع شود شغل هم ايجاد ميشود.

رئیسی: با قطع دست فاسدان از بیت المال شغل هم ایجاد می‌شود
به گزارش خبرنگار انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی در جمع هواداران خود در مصلای تهران اظهار داشت: از برادر ایثارگر و مجاهد خود آقای قالیباف تقدیر و تشکر می‌کنم که در اقدامی زمان شناسانه که مطابق با آنچه نیاز امروز است تصمیم گرفت تا جریان دغدغه مند انقلاب و ادامه دهنده خط نورانی امام (ره) جبهه‌ای منسجم و متحد باشد.

رئیسی بیان داشت: ما از آغاز روزهای تبلیغات اعلام کردیم برنامه داریم و مشکلات کشور را می شناسیم و راه حل ها را می‌دانیم. اگر امروز مردم دغدغه بحران بیکاری را دارند ما راهکار برون رفت آن را می‌دانیم.

وی گفت:ما اعلام کردیم باید در هر سال یک میلیون شغل ایجاد شود. آقایان گفتند مگر می شود؟ گفتیم از این راه‌ها امکان پذیر است.

رئیسی با تاکید بر فعال کردن ظرفیت‌های کشور در بخش دریایی ،‌مسکن، فضای مجازی  وصنایع پتروشیمی  گفت: حدود 18 میلیارد دلار در سال کالای قاچاق وارد کشور می‌شود بعضی ها این رقم را تا 30 میلیارد دلار اعلام کرده‌اند اگر نیمی از این رقم کاهش یابد به ازای هر یک میلیون دلار 100 هزار شغل ایجاد خواهد شد.

وی اظهار داشـت امروز در شان ملت ایران نیست که چنین فاصله طبقاتی داشته باشد. فاصله طبقاتی را با سیاست‌های غلط در دولتتان افزایش دادید.

رئیسی ادامه داد: گفتید منابع از کجا می‌آید؟ شما تبلیغات غلط کردید از کجا یکباره در شب انتخابات پول آوردید و یارانه افراد تحت پوشش سازمان‌های حمایتی سه برابر کردید.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه ما خواستار بزرگ شدن سفره کوچک فقرا هستیم تاکید کرد: شما گفتید پول نیست اما به کسانی که خودتان یارانه‌شان را قطع کردید گفتید بیایید یارانه بگیرید.

وی افزود: هر کدام از شما آقایان و خانمها و هر کس را آحاد ملت با هر سلیقه‌ای می فهمد تعطیل شدن 17 هزار کارگاه عقلانی یعنی نیمی از سرمایه کارخانه معطل و تعطیل است این کارها غلط است.

رئیسی با بیان اینکه آنچه موجب ایجاد مشکلات برای کشور شده این است که کلید حل معضلات کشور را در بیرون جستجو کردند، ادامه داد: کلید باز شدن قفل ها در دستان ملت ایران است. شما یک به یک گامهایی را طراحی کردید. اول برجام را آوردید. در برجام ما همه چیزمان را پیش پرداخت کردیم و در ازایش چک گرفتیم این دولت با این دیپلماسی توانایی دریافت این چک را ندارد.

 نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: امروز در هیچ جای دنیا بنیه دفاعی‌شان را ضعیف نمی‌کنند تقویت قدرت موشکی و دفاعی کشور برای باز دارندگی است و اینکه جنگ نشود. موشک برای جنگ نیست برای نجنگیدن و قوی شدن است.

وی ادامه داد: شما مگر یادتان رفته در لیبی چه کردند اول موشک، بعد اقتصاد وبعد دولتشان را بیرون انداختند ما در این کشور اجازه چنین کاری را نمی‌دهیم.

رئیسی اظهار داشت: چرا سند 2030 را پذیرفتید مگر خود شما در شورای عالی انقلاب فرهنگی نبودید  مگر سند آموزش و پرورش را تصویب نکردید شما سند بومی کشور را اجرایی نمی‌کنید اما سندی همچون 2030 را پذیرفته‌اید که پذیرفتن آن بدون بومی کردنش یعنی تعلیق داوطلبانه سند آموزش و پرورش.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: ما با سه نگاه در کشور روبرو هستیم یک نگاه این است که دیگران را تاثیر گذار می‌دانند و ملت را ناتوان و به ذخایر و منابع کشور بی‌توجه هستند امروز باید اینها تغییر کند.

وی گفت: باید بدانید که ملت ما تعیین کننده و تاثیر گذار است و بیگانه را بیگانه بشماریم.

رئیسی افزود: شما گفتید دلالان نفتی چرا دلالی نفت را کرده‌اند. قوه قضاییه به این مسئله رسیدگی کرد و ده ماه گذشت ولی شما مگر شاکی نبودید پس چرا از آن دلالان حمایت کردید.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت:امروز چگونه نفت می‌فروشند یک کمیته محرمانه 5 نفره با همان دلالان نفتی سر یک میز می‌نشینند اگر محرمانگی برطرف شود مشخص خواهد شد چه تعداد دلال در دولتتان حاضر است.


وی بیان کرد: آیا دولت به وعده‌هایش عمل کرده است؟ عمل نکرده. اما برای پوشاندن این ضعفشان می‌خواهند نسبت به رقیب هراس ایجاد کنند.

رئیسی بیان داشت:  به ما می‌گویند اگربیایند بین زنان  و مردان دیوار می‌کشند ما آمده‌ایم تا دیوار بلندی میان چپاول گران و مردم ایجاد کنیم.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری  گفت: می‌گویند آزادی زنان و دختران را می‌گیریم مگر آزادی را شما به زنان و دختران دادید؟  آزادی اهل سنت و قومیتها را مگر شما دادید؟ ازادی را خدا داده است.

وی اظهار داشت: ما 15 کشور همسایه داریم سهمتان از اقتصاد در عراق چه میزان است؟ کدام زمینه را برای صادرات به کشورهای همسایه فراهم کرده‌اید. به غربیه‌ها می‌گویند ما باید در انتخابات برنده شویم هوای ما راداشته باشید ما این دیپلماسی را بلد نیستیم و قدرت دیپلماسی علم و اقتصاد سیاست باید در خدمت مردم باشد.

رئیسی با بیان اینکه باید دیپلماسی گره‌گشای مردم باشد ادامه داد: شما گامهای بسیار زیادی  را برای ارتباط با 4 کشور برداشتید به گونه‌ای که انگار در دنیا فقط4 کشور است، ما 180 کشور برای رابطه داریم.

وی ادامه داد: به قول خودتان با 4 کشور رابطه برقرار کردید اکنون گزارش دهند چکار کردید شما در حال ایجاد دوقطبی کردن در کشور هستید.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت:امروز مردم باید میان جریان ناکارآمدی وکار آمدی انتخاب کنند ما تعامل با همه کشور ها را قبول داریم اما با عزت و کرامت.

وی ادامه داد: در نظام اداری پرداختهای روز مزد پیمانی استخدامی را داریم که همه زیر یک سقف نشسته‌اند ما باید نظام پرداخت عادلانه در کشور برقرار کنیم.

رئیسی گفت:می‌گویند ما طرفدار هنرمندان هستیم .طرفدار هنرمند بودن یعنی اینکه فرصت عادلانه ایجاد کنید نه اینکه هنرمند گوشه بیمارستان جان دهد و کسی سراغش را نگیرد.


نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به رونمایی حقوق شهروندی در سالن اجلاس سران اشاره کرد و گفت: سند حقوق شهروندی را رونمایی کردید مگر ما کم برنامه داریم که برحقوق شهروندی تاکید دارند حق شهروندی آن است که هیچ‌جا بیکار نماند و سفره ای فقیر نباشد.


وی بیان کرد:حق شهروندی آن است که زن و دختر ما شغل با کرامت داشته و صاحب مدرک دکترا و لیسانس ما مدرک را در دست بگیرد و بگوید اگر کار نداشتید چرا مدرک دادید اینها حق شهروندی است.


رئیسی اظهار داشت: حق شهروندی این است که فرهنگی ما صندوق فرهنگی اش را به غارت بردند کسبه ما امروز با موضوع رکود مواجه شده اند و آقایان می‌گویند ما از رکود عبور کردیم اگر عبور کردید بیایید دست دیگران را هم بگیرد.


نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: شما مالیات را افزایش دادید اگر نظام مالیاتی درست باشد ما هم خوشحال می‌شویم اما نه اینکه بروید از کسبه خوش حساب مالیات بگیرید و یقه سفیدان را رها کنید که فرار مالیاتی انجام دهند.


وی اظهار داشت: طی چند هفته گذشته  ما را آماج افتراهها و تهمت ها کردند گذشته ما مشخص است. گذشته ما دفاع از حقوق مردم سربازی برای نظام و دور کردن سایه شوم تروریست از کشور است.

رئیسی اظهار داشت:10 سال سمت امنیتی در کشور داشتید یکباره لب به سخن می‌گشایید آیا منافع کشورومردم را بر منافع شخصی ترجیح می‌دهید به عنوان یک طلبه به روحانی نصیحت می‌کنم سخنی نگوید .کاری نکند اگر فردا نوارش را برایتان گذاشتتد مثل وعده‌هایی گفتید که ندادیم نگویید این حرفها را ما نزدیم.

 وی گفت: به مردم می‌گویند به گذشته برنگردید ما خطاب به آنان اعلام می‌کنیم نه بازگشت به گذشته ، نه تحمل وضع موجود بلکه در پی تغییر به نفع مردم هستیم.

رئیسی ادامه داد: ما فراجناحی ، فرا حزبی و مردمی  و برای دفاع از گفتمان شکوهمند انقلاب اسلامی آمده‌ایم مسائلی که مطرح شد اصلا در شان مردم ایران نبود.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: فساد،‌تبعیض، بیکاری و فاصله طبقاتی را در شان مردم بزرگ ایران نیست . می‌گوییم تمامی مشکلات قابل حل است هم می‌خواهیم هم می‌دانیم وهم می‌توانیم انجام دهیم.

وی با بیان اینکه در دولت کار و کرامت از ظرفیت نخبگان و دغدغه مندان برای مردم و انقلاب  استفاده می‌کنیم گفت: قالیباف ظرفیت شخصی اجتماعی و مدیریتی دارد ما در دولت کارو کرامت از همه ظرفیتش استفاده می‌کنیم.

وی افزود: تمام کسانی که این دوره قصد کاندیداتوری داشتند اما به دلیلی امکانش نشد ما از نکات و ظرفیتشان استفاده می‌کنیم.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۷ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶
زنده باد روحاني
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۷ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶
رای فقط به ریسی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۷ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶
به امید پیروز ی سید محرمان.....روز موعد نزدیک است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۵ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶
سلام بر رئیسی
درود بر قالیباف
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا
۰۹:۳۱ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶
رئیسی،امام رضا(ع) پشت وپناهت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۸ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶
دمت گرم سید
-
ناشناس
۰۸:۲۰ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶
ان شالله که موفق باشید
-
سجاد
۰۸:۱۶ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶
رئیس دوست داریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۵ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶
درود بر رییسی
-
ناشناس
۰۷:۴۳ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶
خدا قوت سید ابراهیم ریسی دزدها را بگیرید اقتصاد خود به خود می چرخد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۹ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶
درود بر رئیسی.
Germany
ناشناس
۰۷:۰۰ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶
درود بر رییسی سید بزگوار انشاالله پیروز خواهی شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۱ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶
پس چرا زودتر اقدام نکردی جناب رییسی؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۴ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶
باسلام فرصت های زیادی دست شما بود چرا اقدام نکردید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۹ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶
سلام بر ریسی درود بر الیباف
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
تینار
۲۲:۵۱ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶
فقط رییسی
Iran (Islamic Republic of)
امید
۲۱:۵۹ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶
درود بر رییسی.