جهانگیر:

انتخابات مظهر اراده مردم و رکن جمهوریت نظام اسلامی است

رئیس سازمان زندان ها گفت: انتخابات رکن رکین مردم سالاری دینی و یادگار ارزشمند بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که باید همگان قدر این نعمت را بدانند.

انتخابات مظهر اراده مردم و رکن جمهوریت نظام اسلامی استبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی اصغر جهانگیر رئیس سازمان زندان ها در نشست خبری شورای معاونان سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور اظهار داشت: انتخابات رکن رکین مردم سالاری دینی و یادگار ارزشمند بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که باید همگان قدر این نعمت را بدانند.

رئیس سازمان زندان ها در سخنانی با تحلیل ساختار انتخابات در جمهوری اسلامی ایران گفت: حضرت امام خمینی(ره) انتخابات را مظهر اراده مردم و زمینه تحقق مردم سالاری دینی می دانست و از اولین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی بر این امر تاکید ویژه داشتند.

وی افزود: امام خمینی (ره) در زمانی بر انتخابات تاکید کردند که در اوج محبوبیت و اقتدار قرار داشتند و با اینکه مردم ایران با پیروی از وی طومار رژیم ستمشاهی را پیچیده بودند، با این حال این زعیم عالیقدر و دوراندیش انتخابات را مهر تاییدی بر اراده عمومی مردم قرار دادند.

جهانگیر در ادامه بیان داشت: انتخابات در ایران مظهر مردمسالاری دینی است و از اولین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی در موضوعات مهم از جمله رای به نظام جمهوری اسلامی، انتخابات ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی و شوراهای اسلامی شهر و روستا همیشه رای مردم تعیین کننده بود و این موضوعی است که در بسیاری از کشورهای منطقه وجود ندارد.

رئیس سازمان زندان ها تاکید کرد: امروز همه ما به پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) که همواره بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تاکید دارند، مکلف هستیم با حضور پرشور در انتخابات ضمن اعلام رای و انتخاب کاندیدای اصلح، در امر اداره کشور مشارکت کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار