داوران فوتسال استان فارس کلاس های توجیهی لیگ برتر کشور را با موفقیت به پایان رساندند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ عباس دهقانپور رئیس کمیته داوران فوتسال استان فارس با اشاره به انتخاب داوران برای قضاوت لیگ برتر فصل آینده گفت: این داوران باید آزمون و تست های آمادگی جسمانی را با موفقیت به پایان برسانند.

 
وی با بیان اینکه داوران شرکت کننده از سراسر کشور در این کلاس ها آخرین قوانین و مقررات فوتسال را فرا می گیرند افزود: از داوران شرکت کننده در روز نخست کلاس ها تست و آزمون آمادگی جسمانی به عمل می آید و داورانی که موفق به گذراندن این تست ها نشوند نمی توانند در لیگ برتر قضاوت کنند.
 
 
دهقانپور تصریح کرد: 4 نفر از داوران معرفی شده با تمرینات مستمر موفق شدند آزمون های آمادگی جسمانی را با موفقیت پشت سر گذاشته که تنها 1 نفر به دلیل نداشتن آمادگی بدنی و جسمانی موفق به گذراندن این دوره نشد.  
 
بر اساس اعلام فدراسیون فوتبال کشور علیرضا یگانه، حسین امیری، محمد مهدی حقوقی، جواد دهقان و عبدالرحیم محمدی به عنوان داور به این کلاس دعوت شده اند.
 
وی با اشاره به حضور عبدالکریم سیستانی و عباس دهقانپور در کلاس ناظران اضافه کرد: این کلاس ها  24 اردیبهشت ماه امسال در شهرستان رامسر استان مازندران آغاز و تا 28 اردیبهشت ادامه دارد.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار