رئیس هیات کشتی همدان از اتمام فاز اول بهسازی و تعمیر خانه کشتی شهرستان همدان خبر داد.

پایان فاز نخست بهسازی و تعمیر خانه کشتی همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ رئیس هیات کشتی همدان اظهار کرد: کار بهسازی و تعمیر خانه کشتی همدان از اواسط اسفندماه با اعتبار مصوب 900 میلیون ریال آغازشد و اردیبهشت ماه مورد بهره برداری قرار گرفت.
 
وی افزود: تعمیر و تجهیز خانه کشتی در سه فاز صورت می گیرد و تصمیم داریم در فاز دوم فضای تمرین قهرمانان از کشتی گیران مبتدی را آغاز کنیم و در فاز سوم به عنوان اصلاح سیستم گرمایشی و سرمایشی خانه کشتی و کاهش مصرف سوخت و هزینه ها هستیم.
 
محمدرضا پیرودین تصریح کرد: عملیات جداسازی فضای تمرینی قهرمانان از فضای تمرین عمومی آغاز شده و تا یک ماه آینده نیز این پروژه به پایان می رسد.
 
وی در خصوص پرداخت بدهی های گذشته هیات شهرستان همدان گفت: هیات کشتی همدان بدهی‌های زیادی طی سال‌های گذشته به مربیان، داوران و کشتی‌گیران داشته که متاسفانه با وجود گذشت زمان زیاد از آنها پرداخت نشده است و خوشبختانه با توجه به راهکارهای قانونی و ارتباطاتی که با دستگاههای اجرایی وجود داشت 300 ملیون ریال از بدهی های چند ساله هیات همدان به مربیان و داوران پرداخت شد.
 
رئیس هیات کشتی همدان اضافه می کند: همدان نیاز به برنامه ریزی دارد و اگر می‌خواهیم کشتی همدان پیشرفت کند باید پشتوانه‌سازی قوی داشته باشیم و بر روی تیم‌های پایه با جدیت کار کنیم تا بازهم بتوانیم در آینده نفراتی مشابه جمال میرزایی، مصطفی یونسی نیا، محمد سلطانی داشته باشیم.
 
وی یکی دیگر از برنامه های خود را ایجاد وفاق و همدلی در کشتی همدان دانست و افزود: انسجام و وفاق خوبی در هیات کشتی همدان ایجاد شده است و کشتی گیران و مربیان می توانند در یک فضای خوب با یکدیگر رقابت و انسجام داشته باشند و همچنین نقاط ضعف یکدیگر را برطرف کنند.
 
پیرودین افزود: در حال حاضر 1600 کشتی گیر در دو شهر همدان و مریانج تحت نظر هیات کشتی شهرستان همدان فعالیت می کنند.
 
رئیس هیات کشتی همدان با بیان اینکه برای هر مربی پرونده ای در هیات تشکیل شده است گفت: در حال حاضر همه مربیان دارای پرونده و کارت مربیگری هستند و کشتی گیران هر مربی و مقام های کسب شده و افتخارات شاگردان او ثبت می شود.
 
وی با بیان اینکه به دنبال ایجاد نظم و انظباط و شفافیت مالی در هیئت هستیم افزود: هیات از لحاظ مالی و اداری نظامند شده است و همه مسائال به خصوص مباحث مالی در هیات شفاف می باشد.
 
پیرودین اظهار داشت: کشتی یکی از قدیمی ترین و فراگیرترین ورزش های در بین مردم همدان است و امیدواریم با تربیت کشتی گیران و ورزشکاران دلاور هر روز شاهد پیشرفت و مدال آوری آنان در میادین مختلف باشیم.
 
انتهای پیام/ د 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار