فرماندار ریگان گفت :بیش از 1500نفر در امر برگزاری انتخابات شهرستان ریگان مشارکت دارند .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،امین باقری امروز در جلسه اعضای صندوق های شعب اخذ رای شهرستان ریگان بر برگزاری انتخاباتی پرشور با مشارکت حداکثری مردم در ۲۹ اردیبهشت ماه، گفت: انتخابات در شهرستان ریگان ، پرشور و با رعایت اصل بی طرفی است.
وی افزودنمایندگان فرماندار ، اعضای شعب اخذ رای ، بازرسین ، ناظرین، رانندگان، نیروهای انتظامی ،خدماتی و...از جمله عواملی هستند که در جریان برگزاری انتخابات بیست و نهم اردیبهشت ماه در این شهرستان فعالیت خواهند داشت
فرماندار ریگان ضمن تاکید بر اهمیت برگزاری انتخابات امسال تصریح کرد: مردم ولایتمدار ایران اسلامی با حضور گسترده خود در پای صندوقهای رای بار دیگر اقتدار نظام مقدس ما را به جهانیان نشان خواهند داد.
باقری از کلیه مردم این شهرستان دعوت کرد تا به مانند همیشه در حمایت از آرمانهای انقلاب اسلامی حضوری پرشور و گسترده در پای صندوقهای رای داشته باشند.
وی حضور پرشور مردم در انتخابات را سبب دلگرمی دلسوزان و دوستان و یاس و نا امیدی دشمنان دانست و اضافه کرد: مقیاس در انتخابات قانون است و باید همه کارهایمان را با مقیاس قانون بسنجیم، زمانی که مر قانون رعایت شود؛ عدالت برقرار شده و حقوق افراد ضایع نمی شود
بیش از 215 صندوق اخذ رای به منظور برگزاری دور دوازدهم انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دور انتخابات شوراهای شهر و روستا در 29 اردیبهشت ماه سال جاری برای این شهرستان پیش بینی شده است.
6 صندوق از صندوق های اخذ رای در نظر گرفته شده در شهرستان ریگان ثابت شهری در شهر ریگان، 9 صندوق ثابت روستایی در بخش مرکزی، چهار صندوق ثابت شهری در بخش گنبکی و 9 صندوق ثابت روستایی در بخش مرکزی ریگان و سایر صندوق ها به صورت سیار کار جمع آوری آرا را بر عهده دارد.
شهرستان ریگان با 96 هزار نفر جمعیت، 302 پارچه آبادی، 2 بخش و چهار دهستان تا مرکز استان کرمان 285 کیلومتر فاصله دارد.
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.