مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت:حوزه ورزش به صورت مستقیم با مباحثی چون سلامت و ایجاد فضای شادابی و نشاط جامعه ارتباط دارد.

ورزش نشاط و و شادابی جامعه را درپی داردبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ارسلان حسینی با تاکید بر ضرورت امر برنامه ریزی در راستای کاربرد یافته های علمی و پژوهشی در ورزش افزود:در این راستا یکی از مهمترین اقداماتی که باید به صورت جدی مورد توجه باشد برنامه ریزی برگزاری دوره های تخصصی علمی ویژه دست اندرکاران ورزش قهرمانی و همگانی است.
 
وی توسعه ورزش همگانی،جذب بیشتر مردم شهرها و روستاها به ورزش و همچنین ایجاد شرایط لازم در شهرستان ها برای حضور بیشتر مردم و خانواده ها در عرصه ورزش را یک ضرورت جدی خواند و گفت:اینکه آمار غیر رسمی داده می شود در یک شهرستان کمتر از یک درصد به ورزش می پردازند اصلا پذیرفتنی نیست.
 
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه،در خصوص ورزش بانوان نیز گفت:در این زمینه نیز در مرکز استان مجموعه ورزشی کوثر به عنوان تنها مجموعه اختصاصی بانوان در کشور باید پذیرای تعداد بیشتری از بانوان باشد در شهرستان ها نیز تلاش کرده ایم حداقل یک فضای اختصاصی برای بانوان در نظر بگیریم.
 
انتهای پیام/ز


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.