اسحاق جهانگیری در جمع هواداران خود در گرگان گفت: افرادی سابقه یک روز کار اجرایی ندارند و گریزانند سابقه خود را اعلام کند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ وی در مصلی گرگان در جمع هواداران خود گفت: همه شعارهای شما قابل حل و تحقق است چرا که قدرت شما جوانان معجزه گر است و هر کسی به این قدرت باور نداشته باشد نابود می‌شود.
 
 
 
حل شدن مسئله سید محمد خاتمی/چرا با 800میلیارد دلار شغلی ایجاد نشد
 

جهانگیری افزود:سال های قبل یادمان هست، ظرف یک سال و نیم ارزش دارایی ملت ایران به یک سوم کاهش یافت در صورتی که میلیارد‌ها دلار درآمد نفتی داشتیم. 

وی گفت: مردم حق دارند بپرسند ۸۰۰ میلیارد دلار خرج شد، اما شغلی ایجاد نشد مردم حق دارند بدانند پول کشور چرا خرج خارجی‌ها شد.

جهانگیری افزود؛ آقایان فکر می کنند ملت ایران فراموش کار است، اما ملت ایران بزرگوار است، اما فراموشکار نیست که شرایط کشور چه بود.

وی گفت:دکتر روحانی تصمیمات سختی گرفتند برخی افراد مانع این دولت بودند، اما ما از شما ملت آموخته بودیم که کشور باید در مسیر صحیح خودش قرار بگیرد.

جهانگیری  با تاکید بر اینکه برای دولت دوازدهم برنامه دقیقی تهیه شده است و ایران پیشرفته مدرن در نظر است ،افزود: عده ای شعار میدهند اصلا اینها نمی دانند شغل درست کردن چطور است.

جهانگیری ادامه داد: شعارهای افراد باید با عملکردشان سازگار باشد، افرادی سابقه یک روز کار اجرایی ندارند و اصلا گریزانند سابقه خود را اعلام کند،هر جا باشیم باید با افتخار اعلام کنیم.

جهانگیری گفت ؛ما همه مردم ایران را کارخانه دار میکنیم و به هر خانواده پنج نفره 700 هزار تومان یارانه میدهیم.

وی در ادامه با تشریح عملکرد دولت یازدهم در بخش عمران روستایی گفت ؛ گلستان فرصت های توسعه زیادی دارد و بخصوص مناطق مرزی مورد توجه قرار میگیرد.

جهانگیری وجود آیت الله نورمفیدی را برای توسعه گلستان بسیار مفید دانست و اضافه کرد ؛هفته گذشته منطقه آزاد اینچه برون را امضا و ابلاغ کردم امیدواریم بزودی اجرایی شود.

جهانگیری گفت :روحانی مرد تصمیمات سخت است، یکی از این تصمیمات طرح تحول سلامت در شرایطی بود که همه گفتند اعتبار نداریم.

وی افزود: در انتخابات اعلام کردم که آمدم از مظلومیت دولت دفاع کنم و صدای اصلاحات باشم و امروز با افتخار می گویم روحانی رییس جمهور شایسته برای حل مشکلات کشور باشد.

وی گفت :باید برویم که همگان بگویند دوباره ایران، دوباره اصلاحات، دوباره اعتدال و دوباره روحانی.

وی پس از این سخنرانی گرگان به مقصد اراک ترک میکند.


انتهای پیام/پ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۱ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
درود به شما که حرف عقلی می گویی