میر سلیم در جمع خبرنگاران:

بهترین تصمیم فعال بودن تا پایان انتخابات است

آقا میرسلیم گفت: بهترین تصمیم فعال بودن تا پایان انتخابات است بهتر است استقلال عملیاتی خود را در زمینه مشارکت علاقمندان خود ایجاد کنیم.

به گزارش خبرنگار انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان؛  مصطفی آقا میرسلیم نامزد انتخابات ریاست جمهوری با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین مطالب خود در گفتگوی ویژه خبری امشب گفت: امیدوارم بتوانیم مسائل مهم کشور را که به بحث اقتصادی بازمیگردد را تشریح کنیم. 

وی ادامه داد : با توجه به نزدیک شدن به روز انتخابات مسایلی را که بر سرنوشت چهار سال تاثیرگذار خواهد بود  را بیان کرده و تا حدودی این موضوع را روشن کنیم. 

نامزد انتخابات ریاست جمهوری همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه با چه انگیزه ای با آقای رئیسی در سفر به مشهد همراه شدین،  بیان داشت: برای آستان بوسی حضرت امام رضا( ع) به مشهد مشرف شدم، که در این سفر همراه با حجت الاسلام رئیسی در هواپیما مسایلی همچون آرایی که قرار است در کشور شکل بگیرد را بررسی کردیم. 

آقا میرسلیم ادامه داد: نتیجه آن شد که بهترین تصمیم فعال بودن تا پایان انتخابات است و در عین اینکه اهداف مشترک داریم اما با توجه به ترکیب و کیفیت آرای هر کدام از ما بهتر  است استقلال عملیاتی خود را در زمینه مشارکت علاقمندان خود ایجاد کنیم. 

وی با اشاره به دیپلماسی منطقه ای خود تصریح کرد: دیپلماسی منطقه ای بنده اهتمام ویژه بر ارتباط با همسایگانمان است،  برخی مسائل بر روی زمین مانده زیرا دولت یازدهم بهای لازم را در مناسبات با همسایگان نپرداخته است. 

نامزد انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت : اگر مذاکراتی از سوی دولت در این زمینه صورت می گرفت مسلما مشکلاتی حل می شد،  مثلا باید مذاکره جدی را در مورد ریزگرد ها با ترکیه داشته باشیم و تدبیری اندیشیده شود که سدهایی در حال ساخت به گونه ای انجام شود که موجب بیابان زایی در دشت پایینی و بین النهرین نشود. 

آقا میرسلیم تاکید کرد: ریزگرد ها جزو مسائل بین‌المللی بوده و بسیار جدی است،  موضوع قاچاق هم باید با همسایگان خود در افغانستان و پاکستان مورد بررسی و گفتگو قرار بگیرد و براساس راه حل مشترک بتوان در مقابل این معضل ایستاد. 

وی در ادامه افزود: بر مسائل امنیتی هم باید اهتمام ورزید زیرا اشرار متاسفانه از مرزها ورود کرده و موجب مشکلاتی برای مرزبانهای ما می شوند که با همکاری دو جانبه قابل حل است. 

نامزد انتخابات ریاست جمهوری همچنین اطهار داشت: ما با کشورهای مسلمان دارای اعتقادات مشترکی هستیم و باید به گونه ای اقدام کرد که موجب تعالی جهان اسلام شود،  آبرو و حیثیت مسلمانان باید به گونه ای باشد که کسی حرفی بالاتر از آن نکند. 
آقا میرسلیم تاکید کرد: ما اکنون شرایط خوبی در جهان اسلام نداریم و باید برای آن چاره جویی کرد،  ارتباط ما با سایر کشورها هم براساس صلح جویی و ظلم ستیزی نهاده شده و با همه کشورها براساس تعادل و توازن مذاکره کرده تا ضمن حفظ منافع مشترک اقتدارمان نیز محفوظ بماند. 

وی تصریح کرد : با کسانی که اهل ظلم به ستمدیدگان و مسلمانان باشند و موجب اختلاف افکنی شوند مقابله خواهیم کرد. 

نامزد انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ به سوالی مبنی براینکه آیا در مشهد صحبتی از ائتلاف میان شما و آقای رئیسی شد،  گفت: از لحاظ هدف یکسان هستیم اما با توجه به تفاوت رای دهندگان مان این کناره گیری  ها از جانب ما صورت نگیرد تا مشارکت مردم حداکثری باشد. 

آقا میرسلیم افزود: اقدامات ما به نحوی باید باشد که موجبات افزایش حضور حداکثری مردم را فراهم کند که این امر از نظر اصولی برای نظام بهتر بوده و همچنین اقدام ما باید به نحوی باشد که دوره چهار ساله خسارت بار گذشته تکرار نشود. 
وی تاکید کرد: این اشتراک و اتحاد نظر میان ما وجود دارد، لذا با توجه به استقبال مردم از بنده و  آقای رئیسی امیدواریم روز جمعه نتیجه مطلوبی رقم بخورد. 
انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.