دوره چهار روزه کلاس پیش فصل داوران لیگ برتر فوتسال کشور در رامسر به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال گفت: رامسر با توجه به شرایط آب و هوایی برای میزبانی اردوهای تیم ملی عالی است و خیلی ازتیم های لیگ برتراین شرایط عالی رانمی شناسندکه البته باید زیرساخت های آن در همین مجموعه امام رضا(ع) فراهم شود.

وی افزود: خوشحالیم که کمیته داوران و دپارتمان داوری فدراسیون برای نخستین بارداوران را گرد هم آورد و مدرس صاحب نام فیفا هم حضور داشت.

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: ایران، ایتالیا و برزیل جزو بهترینهای فوتسال دنیا هستند بنابراین باید در تمام زمینه های لیگ، پرقدرت بود که لازمه آن داوری قوی و امکانات لازم است.

تاج در بخش دیگری گفت: برای داشتن تیم های ملی خوب و قوی باید از تیم های پایه ای و مدراس فوتبال شروع کنیم البته گروهی دارای مجوز و برخی فاقد مجوز هستندکه باید نظارتها جدی تر و جلوی سودجویی هاگرفته شود.

رئیس دپارتمان داوران فدراسیون فوتبال همچنین گفت: دراین دوره چهار روزه 80 داور و20 ناظر و در دوره پتروگالان مدرس برجسته فیفا حضور داشتند و داوران و ناظران هم علاوه بر شرکت در تست های آمادگی با آخرین قوانین و روش های فیفا آشنا شدند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار