از سال84 تاکنون بیش از 10 هزار واحد مسکونی برای مددجویان احداث و 17 هزار واحد مقاوم سازی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بجنورد؛عباس اهرابی مدیركل كمیته امداداستان گفت: کمیته امداد از سال 84 تا کنون تاکنون موفق شده ، بیش از 10 هزار واحد مسکونی برای مددجویان احداث کند و همچنین بیش از 17 هزار واحد را هم در قالب تعمیرات کلی وجزئی مقاوم سازی کند.

وی افزود: برای فراهم سازی آرامش و امنیت جانی مددجویان تا کنون بیش از هفت هزار واحد روستایی در این استان از محل طرح بهسازی احداث شده است.

اهرابی اظهار کرد: به طور متوسط برای ساخت این واحد ها، بیش از 85 میلیارد تومان از محل منابع داخلی کمیته امداد وهمچنین منابع دولتی هزینه شده است.

مدیركل كمیته امداد استان با اشاره به اینکه خراسان شمالی از جمله استان های آسیب پذیر در مباحث حوادث طبیعی از جمله زلزله است، عنوان کرد: برای پیشگیری از هر گونه آسیب احتمالی بیش از 17 هزار و500 واحد مددجویی هم در این استان مورد بازسازی مجدد قرار گرفته است.

اهرابی با اشاره به اینکه برای انجام مقاوم سازی خانه های مددجو، بیش از 27 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است،یاد آور شد: همچنین در همین مدت حدود سه هزار واحد شهری هم برای مددجویان احداث وخریداری شده است.

مدیركل كمیته امداد استان با اشاره به اینکه هر ساله بخشی از هزینه های ساخت منازل مسکونی خانوار های مددجو ،توسط خیران تامین می شود،افزود: کمیته امداد هم اکنون طرح رضوان را برای جلب مشارکت مردمی در کمک به بهبود وضعیت مسکن محرومان در دست اجرا دارد.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.