سیستم جدید آبیاری زمین چمن طبیعی استادیوم تختی ملایر در حال انجام است.

احداث سیستم آبیاری زمین چمن طبیعی استادیوم تختی ملایربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛به دنبال پیگیریهای مستمر ریاست اداره ورزش وجوانان شهرستان ملایر اکبری, اینبار شاهد احداث سیستم جدید آبیاری زمین چمن طبیعی استادیوم تختی ملایر به جهت ماندگاری خوب چمن تختی و استفاده صحیح و اصولی از آب این استادیوم در بحث آبیاری آن هستیم.
 
محمد حقیقی مهندس ناظر این پروزه در خصوص فعالیت و تکمیل آن اظهار داشت:با توجه به کمبود اعتبارات بخشی از این پروژه در حال انجام است که با تامین مجدد اعتبارات لازم بخش دیگر آن نیز تکمیل خواهد شد.
 
وی گفت:منحول های لازم آبیاری در یک قسمت چمن مربوطه انجام میشود و در صورت تامین اعتبار لازم طرف دیگر آن نیز انجام و آماده آبیاری خواهد بود.
 
حقیقی تصریح کرد :سیستم شبکه آبیاری که در سالهای گذشته انجام گرفته است به دلایل متعددی قابل استفاده نمیباشدو پیشنهاد میگردد با تامین اعتبارات , سیستم جدید پیشرفته آبیاری که به صورت آبیاری تحت فشار و بارانی و خودکار میباشد میتوان احیاء و مورد استفاده قرارداد.
 
اکبری رییس اداره ورزش وجوانان ملایر هم گفت: تمام سعی وتلاش ما براین است تا از اماکن ورزشی خود حفاظت کامل را انجام دهیم و برای پویایی آنها از هر حیث جهت استفاده ورزشکاران و مردم ورزش دوست شهرستان ملایر زحمات خود را به یاری خداوند متعال به ثمر بنشانیم.

انتهای پیام/ د 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.