فرماندار شهرستان اسلام‌آبادغرب گفت: انتخابات در حوزه شهری اسلام‌آبادغرب الکترونیکی برگزار خواهد شد و 69 صندوق اخذ رای مکانیزه برای این منظور در نظر گرفته شده است.

  به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛افشین کریمی با اشاره به آمادگی شهرستان اسلام آبادغرب برای انتخابات 29 اردیبشهت، اظهار کرد: 2700 نفر در شهرستان برگزاری انتخابات را بر عهده دارند و در بخش‌های مختلف اجرایی، نظارت، بازرسی و ... فعال هستند.

وی تعداد شعب اخذ رای که برای شهرستان در نظر گرفته شده را 151 شعبه اعلام کرد که از این تعداد 71 شعبه شهری و مابقی روستایی است و از 71 شعبه شهری نیز 69 شعبه در اسلام آباد و دو شعبه در حمیل است.

فرماندار اسلام آبادغرب با بیان اینکه انتخابات در شهر اسلام آباد به صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود، افزود: 69 شعبه شهری همگی مکانیزه هستند و تعداد واجدین شرایط رای دادن در شهرستان را نیز حدود 114 هزار نفر است.

فرماندار اسلام‌آبادغرب از مشارکت بالای مردم اسلام‌آباد در انتخابات گذشته یاد کرد و ادامه داد: در انتخابات پیشین شورای شهر مشارکت 90 درصد و در انتخابات ریاست جمهوری مشارکت نزدیک به 85 درصد بوده است.
 
انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.