اردبیل؛

حمایت ورزشکاران اردبیلی از تولیدات داخلی برای تحقق اقتصاد مقاومتی

رئیس بسیج اقشار و متخصصین سپاه استان اردبیل با تاکید بر حمایت از تولیدات داخلی توسط ورزشکاران گفت: این امر نقش مهمی در تحقق شعار سال و رفع دغدغه‌های مقام معظم رهبری در این حوزه دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سرهنگ ابراهیم مجربی در جلسه شورای قشر سازمان بسیج ورزشکاران استان با موضوع اقتصاد مقاومتی در اردبیل اظهار داشت: با توجه به نام‌گذاری شعار سال از سوی مقام معظم رهبری به اقتصاد مقاومتی باید از تمامی فرصت‌ها و توانمندی‌های موجود برای دستیابی به این مهم در استان بهره‌گیری کرد.

وی بیان کرد: در کنار بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و توان موجود در بخش‌های مختلف باید ضعف‌ها و کاستی‌ها نیز در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی شناسایی شده و راهکارهای لازم و عملیاتی برای برطرف کردن این کاستی‌ها ارائه شود تا با عملیاتی شدن آن بتوانیم شاهد تحقق این مهم در کشور باشیم.

رئیس بسیج اقشار و متخصصین سپاه استان اردبیل افزود: اشاعه فرهنگ اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال را باید در بین اقشار جامعه به ویژه جامعه ورزش و جوانان استان اردبیل نهادینه و حمایت از تولیدات داخلی را باید به نحو احسن فرهنگسازی کرد چرا که این امر نقش مهمی در تحقق شعار سال و رفع دغدغه‌های مقام معظم رهبری در این حوزه دارد.

مجربیبا تاکید بر حمایت از تولیدات داخلی توسط ورزشکاران گفت: حمایت از تولیدات داخلی به هر قیمتی که باشد بهتر از خرید تولیدات خارجی ارزان قیمت استو ما امروزه باید به دنبال تولید و حمایت از تولیدات داخلی باشیم تا بتوانیم برای جوانان اشتغال ایجاد کرده و به فرمایشات مقام معظم رهبری عینیت ببخشیم.

وی با بیان اینکه ورزشکاران همواره در تمامی عرصه‌ها و صحنه‌های نظام حامی و پشتیبان انقلاب بوده‌اند، تصریح کرد:تحقق و زمینه‌سازی جامعه اسلامی در بین فعالان حوزه ورزش از مهمترین اهداف و برنامه‌های شورای بسیج اقشار ورزشکاران بوده که در این زمینه برنامه‌ریزی‌های لازم به کار بسته می‌شود.

رئیس بسیج اقشار و متخصصین سپاه استان اردبیلبا گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم استان اردبیل علی آقایی و هاشم دهقانی‌نیا اظهار کرد: اقتدار و امنیت موجود در کشور امروزه در سایه رشادت‌ها و ایثارگری‌های چنین افرادی به دست آمده و ایران به کشوری امن در عرصه‌های بین‌المللی تبدیل شده که باید قدردان این شهدای گرانقدر باشیم.

مجربی با اشاره به انتخابات پیش روی ریاست جمهوری بیان کرد: باید با تبیعت از ولایت فقیه و رهنمودهای مقام معظم رهبری که همواره راهگشا بوده در این انتخابات حضوری گسترده و حداکثری داشته باشیم چرا که این امر سبب اقتدار روافزون نظام و جلوگیری از هر آسیب و خدشه به انقلاب می‌شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.