امیرعباسپور درسفر به زرندیه:

اخلاص و ولایتمداری از ویژگی‌های بارز شهداست

فرمانده گروه 99 پدافند هوایی ارتش در دیدار باخانواده شهدای زرندیه اخلاص و ولایتمداری را از ویژگی‌های بارز شهدا دانست .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  اراک؛امیرعباسپور فرمانده گروه 99 پدافند هوایی ارتش دردیدار با خانواده‌های شهیدان غلامحسین میرگلو بیات و شهید حسینعلی سهیلی از شهدای ارتش جمهوری اسلامی ایران در شهر زاویه  و روستای صدر اباد شهرستان زرندیه ایمان به خدا، اخلاص و ولایتمداری را از ویژگی‌های بارز شهدا برشمرد.

امیرعباسپور  گفت : شهدای عزیز و ایثارگران با اتکا به این ویژگی‌ها بود که در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح ایستادند و اقتدار و امنیت را برای این کشور به ارمغان آوردند.

وی با اشاره به اینکه ادامه دادن راه شهدا ادامه دادن نهضت عاشوراست، هدف از دیدار با خانواده‌های شهدا را زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا عنوان کرد و افزود: به فرموده مقام معظم رهبری ارزش زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست.

 فرمانده گروه 99 پدافند هوایی ارتش حضور در میان خانواده‌های شهدا را گامی در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست و  اضافه کرد: امیدواریم بتوانیم خدمتگزار خانواده شهدا باشیم و آنان را تکریم کنیم.

وی با بیان اینکه دیدار با خانواده‌های شهدا باعث روحیه دادن به مسئولان می‌شود، ادامه داد : دیدار با خانواده‌های شهدا، روحیه شهادت طلبی را در خود ما و اقشار مختلف زنده می‌کند و این فرهنگ در جامعه گسترش پیدا می‌کند.

شهید غلامحسین میرگلو بیات متولد سال 1340  در سال 1361 در منطقه شوش به فیض شهادت نایل آمد.

 شهید حسینعلی سهیلی هم متولد1342  در سال1366 درمنطقه سومار به شهید شد.

انتهای پیام / ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.