فرمانده انتظامی شهرستان کنارک گفت: تعامل و همدلی سازنده پلیس و سپاه پایه گذار برگزاری انتخابات باشکوه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،سرهنگ غلام شهرکی در جلسه تعاملی با سپاه ناحیه شهرستان كه با محوریت انتخابات برگزار شد، بیان داشت: به طور قطع ظرفیت گسترده و همکاری سپاه با پلیس و حضور آنان جهت تامین نظم و امنیت شعب اخذ رای به صورت محسوس و نامحسوس در کنار کارکنان انتظامی موجب برگزاری انتخاباتی سالم، ایمن و بدون حاشیه می شود.  
 
وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری(مدظله العالی) که "انتخابات موجب عزت و آبروی کشور است"، گفت: لزوم برنامه ریزی و تعامل و همدلی ارگان های نظامی و انتظامی در این دوره از انتخابات که دارای حساسیت ویژه ای است بر هیچ کس پوشیده نیست چرا که مصداق فرمایش رهبر عزیزمان بر همه واجب است که در انتخابات به گونه ای عمل کنند که خدای ناکرده عزت و آبروی کشور به مخاطره نیفتد.
 
این مقام انتظامی در ادامه با اشاره به حساسیت تامین امنیت صندوق های رای، اظهار داشت: تلاش کارکنان انتظامی و سپاه در تامین امنیت انتخابات ضامن سلامت و مشارکت حداکثری مردم و موجب اعتماد بیشتر به نظام مقدس جمهوری اسلامی می شود.  
 
سرهنگ شهرکی در پایان سخنان خود، ولایتمداری، مقاومت و روحیه پایداری بر حفظ اصول و ارزش های انقلاب اسلامی را از ویژگی های ممتاز سپاه عنوان کرد و افزود: پلیس و سپاه دو نهادی هستند که با تعامل و همکاری تنگاتنگ، می توانند نظم و امنیت انتخابات را به بهترین شکل به وجود آورند تا مردم بیشتر امنیت را در جامعه احساس کنند.  
 
در پایان این جلسه سرهنگ پاسدار"بدیع روشن" فرمانده سپاه شهرستان کنارک نیز آمادگی سپاه را در اجرای طرح‌ها و ماموریت‌های مشترك پلیس و سپاه اعلام و اظهار داشت: سپاه با تمام وجود از اقدامات و ماموریت‌های پلیس حمایت خواهد كرد و ان شاالله با برگزاری انتخابات سالم و بدون تنش مشت محكمی بر دهان دشمنان خواهیم زد.  
 
انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار