ستاد انتخابات بندرکیاشهر برای برگزاری انتخابات 29 اردیبهشت ماه آمادگی کامل دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ بخشدار بندرکیاشهر با اعلام این خبر گفت: در راستای تلاش شبانه روزی عومل برگزاری انتخابات در بندرکیاشهر، انتخاباتی سالم، امن و پرشور را پیش رو خواهیم داشت.

حجت حاجی پور با بیان اینکه 47 شعبه اخذ رای در بندر کیاشهر در نظر گرفته شده است، اظهار داشت: 36 شعبه روستایی و 11 شعبه شهری که 10 شعبه آن ثابت و یک شعبه آن سیار است، برای اخذ آرای مردم بخش بندرکیاشهر تعبیه شده است.

وی با اظهار بر اینکه حدود 25 هزار نفر در بخش واجد شرایط رای دادن هستند افزود: 850 برگزار کننده انتخابات اعم از هیات های اجرایی، نظارت، بازرسی در بخش ستاد انتخابات کیاشهر فعالیت می کنند.

بخشدار بندرکیاشهر همچنین از تعداد 26 نامزد انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر بندرکیاشهر خبر داد و اذعان کرد: 234 نفر بعنوان نامزدهای انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی روستاهای بخش بندرکیاشهر هستند.

حاجی پور با تصریح بر اینکه با دستگاه قضایی و نیروی های نظامی و انتظامی در خصوص تخلفات انتخاباتی هماهنگی های لازم انجام شده است خاطرنشان کرد: ستاد برگزاری انتخابات بندرکیاشهر با هرگونه تخلف انتخاباتی بویژه خرید و فروش آرا به طور قاطع برخورد خواهد کرد.

 
انتهای پیام/اص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.