کرمان؛

دومین جلسه کاهش آسیب‌های اجتماعی مرتبط با فضای مجازی

دومین جلسه کاهش آسیب های اجتماعی مرتبط با فضای مجازی برگزار شد .

 دومین جلسه کاهش آسیب‌های اجتماعی مرتبط با فضای مجازی به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛دومین جلسه کاهش آسیب های اجتماعی مرتبط با فضای مجازی در سالن شهید رحمانی اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان برگزار شد .

 در این جلسه علی سلیمانی مدیر اجتماعی اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان گفت : براساس (طرح تقسیم کار ملی برای کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی ) وظیفه حمایت و صیانت از کودکان برعهده وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گذاشته شده است.

 سلیمانی افزود : در این چارچوب تفاهم نامه ای میان وزارت کشور و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تدوین شده که در این راستا دستورالعمل موضوعی شیوه نامه اجرایی هزینه کرد فعالیت کاهش آسیب های اجتماعی کودکان مرتبط با حوزه فضای مجازی (فعالیت مبارزه با مفاسد اجتماعی) از سوی دفتر امور آسیبهای اجتماعی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی به این اداره کل ابلاغ شده است.

مدیر اجتماعی اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره 1200 شهید دانش آموز استان کرمان و 155 شهید دانش آموز شهرستان کرمان گفت : دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قصد دارند با صرف بودجه های زیاد و راه اندازی و اداره کانالهای مخلف ماهواره ای و برنامه های گوناگون در فضای مجازی روحیه جوانان را تخریب و سبک زندگی غربی را در ایران اسلامی رواج دهند که با هوشیاری مردم ولایت مدار ایران اسلامی هیچ گاه به اهداف شوم خود نخواهند رسید .

وی در رابطه با اهداف این جلسه گفت : منظور از برگزاری این کارگاهها صیانت از کاربران فضای مجازی و شبکه های اجتماعی در استفاده صحیح و ایمن از ابزارهای نوین ارتباطی در حفظ اطلاعات شخصی وحمایت های حقوقی می باشد.

مدیر اجتماعی اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان خاطر نشان ساخت : دراین راستا اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان کرمان با همکاری سازمانهای مرتبط ازجمله ادارات بهزیستی ، آموزش وپرورش ، پلیس فتا و نیز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ، صداو سیما نسبت به اجرای این وظیفه اقدام می نماید.

سلیمانی مخاطبان این کارگاهها را دانش آموزان ( دختر و پسر ) در حال تحصیل در مقطع دوره دوم دبیرستان دانست و افزود : اولویت حضور در این کارگاههای آموزشی با فرزندان کارگران می باشد.

وی در پایان گفت: براساس تفاهم نامه ای که میان وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی با وزارت آموزش و پرورش منعقد نموده است حداقل یکی از کارگاههای آموزشی مذکور برای معلمان ، دبیران و کارکنان ادارات آموزش وپرورش استان با همکاری اداره کل اداره کل آموزش و پرورش اداره کل بهزیستی و پلیس فتا استان برگزار نماید .

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار